۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۲۰۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

خنثی‌کردن توطئه‌های نرم دشمنان نیازمند هوشیاری مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بصیرت و هوشیاری مبلغان به منظور خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان را ضروری خواند و بیان داشت: مبلغان باید برای مقابله با قدرت نرم نظام سلطه به ابزار مناسب تبلیغی مجهز شوند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خواهران و برادران مبلغ استان، تبلیغ دین مبین اسلام را یک ضرورت دانست و با بیان این که تبلیغ احکام دینی یکی از رسالت های مهم پیامبر اسلام و ائمه معصومین(ع) بوده است، گفت: امروز روحانیت وارثان اصلی ائمه معصومین(ع) در تبلیغ احکام اسلامی به شمار می روند.

وی با بیان این که روحانیت رسالت سنگینی در قبال جامعه اسلامی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: علما و روحانیان به عنوان مرزبانان فکر و عقیده جامعه، پاسدار اصلی حریم شریعت محمدی هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ هیچ گاه از این مسیر و رسالت اصلی خود منحرف نشد، بیان داشت: این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی همه مشکلات و سختی ها را تحمل کرد تا احکام اسلامی امروز به مرز شکوفایی نزدیک شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده، رشد و بالندگی اسلام ناب را مدیون از خودگذشتگی‌های علما و روحانیان دانست و ادامه داد: روحانیت در طول تاریخ همواره با همه‌توان خود در مسیر دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی حضوری نقش‌آفرین داشت.

وی، طلاب و روحانیان را مهم‌ترین قشر برای بیان احکام دین مبین اسلام در جامعه معرفی کرد و با بیان این که امروز تبلیغات دینی باید با تأثیر‌گذاری مناسب همراه باشد، تصریح کرد: تبلیغ احکام دینی باید همراه تأثیر مناسب در مخاطب همراه باشد.

حجت الاسلام گلمیرزاده خاطرنشان کرد: همه موظف به انجام تکالیف هستیم، باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود و طلاب و روحانیان به فکر احیای کلمه اسلام و ترقی جامعه اسلامی باشند و بدانند خداوند اعمال آنها را می‌بیند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با شبیخون فرهنگی به دنبال تضعیف ارزش های ناب اسلامی هستند، ادامه داد: رشد و بالندگی اسلام ناب ارزش و آرمان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در سی سال اخیر نیز همهتلاش نظام حرکت دراین مسیر بوده است.

حجت الاسلام گلمیرزاده، حفظ آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی را یک تکلیف مهم دانست و ادامه داد: حفظ و حراست ازاین آرمان اصیل هدف اصلی امام راحل بوده و امروز نیز رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز آن را ادامه می دهند.

وی، بصیرت و هوشیاری مبلغان به منظور خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان را ضروری خواند و بیان داشت: مبلغان باید برای مقابله با قدرت نرم نظام سلطه به ابزار مناسب تبلیغی مجهز شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود با بیان این که تبلیغات دینی هم، در عصر حاضر با توجه به پیشرفت اعجاب آور ارتباطات و رسانه‌ها، می‌طلبد با تجهیزات و امکانات پیشرفته روز مجهز شود، تصریح کرد: برای مقابله با تهاجم ضد دینی دشمنان، مبلغان باید با علم روز تبلیغات دینی را وفق دهند و طبق استعدادها و ظرفیت‌های موجود آموزه‌های دینی را فرهنگ‌سازی کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات