۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۳۶۰
محقق و پژوهشگر حوزه دشمن‌شناسی:

هدف نهایی گروه‌های فراماسونری ایجاد حکومت شیطانی است

خبرگزاری رسا ـ محقق عرصه فرقه‌های نوظهور گفت: بررسی برخی از سایت‌ها و کانال‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ماسون‌ها در صدد هستند با طرحی زیرکانه فساد را در جامعه حکمران کرده و عقاید پوچ شیطان پرستی را رواج دهند.
فرقه هاي انحرافي، شيطان پرستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، علی اکبر رائفی پور، محقق و پژوهشگر حوزه دشمن شناسی، امروز در همایش «دشمن‌شناسی با نگاه فراماسونی و شیطان پرستی» که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با اشاره به ضرورت شناخت مباحث فراماسونی و تأثیرات آن در طول تاریخ و بروز مشکلات ناشی از این گونه عقاید برامور مسلمانان اظهار داشت: فراماسون یک بنای آزاد است و ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت‌های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می‌کند.

وی با بیان این که کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می‌شود، افزود: یکی از بزرگ‌ترین اهداف گروه‌های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون‌ها با عنوان نمادین ضد مسیح‌(دجال) یا به تعبیر بعضی از گروه‌های ماسونی، فرعون جدید آماده کنند.

رائفی‌پور خاطر‌نشان کرد: مسأله کلی فراماسونری یک توطئه است که این توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقیت ادامه دارد و هدف نهایی آن ایجاد یک حکومت جهانی شیطانی است.

وی با اشاره به شباهت فراماسونری و دجال در روایت اسلامی تصریح کرد: در روایات اسلامی احادیث فراوانی در مورد دجال‌ گفته شده است و  ائمه معصومین‌(ع)، فتنه ای که ار سوی دجال بر پا می‌شود را سخت‌ترین فتنه‌ تاریخ دانسته‌اند.

محقق و پژوهشگر در حوزه دشمن‌شناسی به هشدار ائمه معصومین(ع) درباره دجال شناسی و برحذر‌داشتن مسلمانان از فریب خوردن از سوی دجال اشاره کرد و گفت: نشانه‌های مهمی که در بیشتر روایات پیرامون دجال ذکر شده است با تشکیلات فراماسونری مشابهت دارد.

وی اضافه کرد: بررسی برخی از سایت ها و کانال های ماهواره ای نشان می دهد که ماسون ها در صدد هستند با طرحی زیرکانه فساد را در جامعه حکمران کرده و عقاید پوچ شیطان پرستی را رواج دهند.

رائفی‌پور رسانه ها، ماهواره و اینترنت را از جمله ابزارهای قدرت فراماسون‌ها دانست و گفت: انسان در حال استفاده از این‌گونه ابزارها بسیاری از وقت و عمر خود را صرف می کند بدون این‌که متوجه باشد به صورت غیر‌مستقیم تحت تهاجم افکار فراماسونی قرار گرفته است.

وی با بیان این که با کمی تحقیق در مورد صاحبان رسانه ها در دنیا این مسائل به وضوح آشکار می شود، اظهار داشت: پشت پرده همه جنایات دنیا فراماسون ها یا همان صهیونیست های شیطان پرست قرار دارند که عهده دار انجمن های مخفی هستند.

محقق و پژوهشگر حوزه دشمن شناسی افزود: صهیونیست ها اکثراً مدیریت رسانه ها، سینماها، موسیقی ها و تفریحات مستهجن را عهده دار هستند تا از طریق تلقین به دیگران از راه کنترل ذهن افراد وارد عمل شوند.

وی با اشاره به دیگر مباحث فراماسونی و تأثیرات آن بر روابط بین ایران با دیگر کشورها بیان داشت: گسترش نماد‌های شیطان‌پرستی یکی دیگر از نقشه‌های شوم فراماسون‌ها است.

رائفی برخی از نماد‌های شیطان پرستی را برشمرد و افزود: صلیب وارونه، صلیب شکسته یا نماد چرخ خورشید، بز شاخدار در ستاره 5 پر، تبر رو به پایین، ستاره و دایره و عدد 666معروف به «شماره تلفن شیطان» همگی نمادهایی است که هریک سمبل شیطانی را نشان می هد.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی دانشجویان نسبت به محیط و اتفاقات پیرامون خود خاطر‌نشان کرد: هر فردی با هر سمتی که بخواهد روی وحدت ملی و انسجام اسلامی ما دست گذاشته و فتنه انگیزی کند، به یقین ولد ناپاک صهیونیزم است./950/پ202/س
ارسال نظرات