۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۳۹۳
معاون فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی العالمیه:

حضرت زهرا شجاعانه در برابر انحرافات حکومتی ایستاد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی العالمیه، با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(ع) در راه دفاع از ولایت از هیچ چیز واهمه نداشت، وصف عظمت این بانوی بزرگوار را خارج از قلم و بیان دانست.
حضرت زهرا


حجت الاسلام محمدرضا صالح، معاون فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی العالمیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام راحل، به تبیین مناقب و فضائل دخت گرامی نبی اکرم(ص) پرداخت.

وی تاکید کرد: حضرت زهرا(س) شخصیتی جامع داشت و زبان و قلم از توصیف عظمت ایشان عاجز است.

حجت الاسلام صالح بیان داشت: اسامی حضرت فاطمه زهرا(س) آیینه ای است که بیانگر جایگاه و موقعیت ایشان است.

وی بیان کرد: یکی از اسامی ایشان صدیقه است، حضرت فاطمه زهرا(س) در گرایشات فکری، بیان، رفتار و کردار صادق بود و زنان و مردان ما باید از ایشان درس بگیرند.

حجت الاسلام صالح با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در همه عرصه ها صدیقه بود، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار وقتی انحراف را در سطح حکومت اسلامی دید با شجاعت نبوی که از پدرش به ارث برده بود قیام کرد و در محفل خلیفه از مبانی تشیع و ولایت دفاع و حق را صادقانه و شجاعانه بیان کرد.

حجت الاسلام صالح با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مادر فرهنگ تشیع است، این بانوی بزگوار در عملکرد سیاسی و اجتماعی شان صدیقه بودند و در راه دفاع از ولایت از هیچ چیز واهمه نداشت.

معاون فرهنگی و تربیتی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت از همه چیز گذشت و جان خود را فدا کرد و با خواندن خطبه های قرا حقانیت شیعه و مکتب اهل بیت را به اثبات رساند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا در زندگی سیاسی و اجتماعی حقیقت مدار بود، تصریح کرد: چنین شخصیتی برای زنان و مردم الگو است و ما باید به منش، سیره و شخصیت این بانوی گرامی بیش از پیش توجه کنیم.

این مسؤول فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه تاکید کرد: پیام حضرت فاطمه(س) برای نسل حاضر، زندگی همراه با صداقت و اعتماد متقابل بین زوجین است، این اصل فرمولی است که کهنه شدنی نیست.

وی تصریح کرد: فاطمه زهرا(س) بانویی متعلق به همه اعصار و زمان ها است و جامعه بیش از هر زمانی به فرهنگ فاطمی نیاز دارد و باید از سیره حضرت صدیقه طاهره(س) درس و الگو بگیرد. /924/ت302/ع

ارسال نظرات