۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور انتقاد و ابراز تاسف کرد و از آحاد جامعه و مسؤولان خواست برای حل این مساله تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
1/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از استادان برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز یکشنبه در دیدار شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در طرح تعالی بصیرت، با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و ادامه داد: خداوند تبارک و تعالی برنامه سعادت بشر را ترسیم کرده است و ما باید به دستورات ذات اقدس اله توجه کنیم و پا روی هواهای نفسانی بگذاریم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: خداوند هیچ گاه برای بندگان خود بدی نمی خواهد، این مخلوقات و بندگان هستند که با اعمال و رفتار خود سرنوشت خویش را رقم می زنند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه از عقاب خدا مفر و راه گریزی نیست، تاکید کرد: نمرود با وجود ظلم های فراوان به مردم و قدرتی که داشت، در برابر قدرت خدا و یک پشه از بین رفت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با انتقاد از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور، این وضعیت را مناسب ندانست و تاکید کرد: خانواده ها باید به فرزندان خود تذکرات لازم را ارائه کنند.

آیت الله علوی گرگانی بیان داشت: مسؤولان و کارکنان ادارات نیز باید تذکرهای لازم را در این راستا به پرسنل خود بدهند تا خدایی ناکرده شاهد مساله نابهنجاری در ارگان ها نباشیم.

وی با بیان اینکه منشأ بسیاری از بلایا اعمال انسان ها است، تاکید کرد: الان در نظام اسلامی که بهترین نظام دنیا است متاسفانه گناه زیاد شده است که باید برای آن فکری کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: رواج بی بندوباری و مفاسد اخلاقی سبب عذاب خداوند تبارک و تعالی می شود و جامعه ما باید بیش از پیش به حفظ حجاب، عفاف و پاکدامنی توجه کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات