۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۶۹۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

وصیت نامه امام راحل نقشه راهی برای سعادت و تعالی نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وصیت نامه امام راحل وظیفه آحاد جامعه اسلامی را مشخص کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری بیشتر از اندیشه های معمار کبیرانقلاب اسلامی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در ساری، با هشدار نسبت به گسترش فرقه های انحرافی در سطح جامعه، گفت: امروز دشمن در استراتژی جدید با حمایت همه جانبه از فرقه ضاله به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی است.

وی، فرقه های ضاله و عرفان های نوظهور را خطر بزرگی برای رشد اندیشه های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این عرفان های کاذب تلاش می کنند هویت دینی نسل جوان را از بین ببرند و افکار آنها از نسبت به اندیشه های غربی سوق دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را بهترین سلاح برای مقابله با اندیشه های منحرف غربی دانست و تصریح کرد: متولیان دینی و فرهنگی جامعه باید همه تلاش وبرنامه ریزی خود را در جهت نهادینه سازی اندیشه ناب اسلامی در سطح جامعه به کار گیرند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: نباید در برابر تلاش های مذبوحانه نظام سلطه منفعلانه عمل کرد، بلکه باید در برابر اندیشه های غربی حرکتی تهاجمی داشت.
 
امام جمعه ساری، با تأکید براین که باید از همه ظرفیت ها برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ و اندیشه اسلامی می تواند همه تلاش ها و توطئه های دنیای غرب را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بیش از 77 هزار رسانه بیگانه روزانه بر علیه نظام اسلامی تبلیغ می کنند، ادامه داد: باید با تقویت رسانه های داخلی قول رسانه ای غرب را بشکنیم و اندیشه های اسلامی را به دنیا منتقل کنیم.

وی با بیان این که رسانه های غربی امروز با همه توان خود در جهت ضربه زدن به اسلام ناب گام برمی دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگ و اندیشه ائمه معصومین(ع) همه برنامه های شوم نظام سلطه را از بین برده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به تلاش دشمن در کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز مدهای غربی و بی بندوباری های صادره از غرب به یک معضل بزرگی برای جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهادت در جامعه ضروری خواند و با بیان این که با ترویج این فرهنگ اصیل می توانیم جلوی ترویج بی بندوباری وفساد در جامعه را بگیریم، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در بین ما زنده باشد اسلام روز به روز قوی‌تر می‌شود.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، تبیین سیره عملی و علمی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نقشه راه برای رسیدن به سعادت و تعالی جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: بازخوانی وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل منشور و الگوی مناسبی برای جامعه امروز ما باشد.

وی با اشاره به این که جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری بیشتر از اندیشه های معمار کبیرانقلاب اسلامی است، گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل تکلیف و وظیفه آحاد جامعه اسلامی را کاملاً مشخص و شفاف کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را یک وظیفه و تکلیف ملی دانست و خاطرنشان کرد: امروز همه برای حفظ اندیشه های امام راحل وظیفه مهمی داریم./950/پ202/س
ارسال نظرات