۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۹۶۵
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به اسلام و دین وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انسان در هر مسؤولیتی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد، گفت: هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به اسلام و دین نیست.
حجت‌الاسلام احمد واعظي رييس جديد دفتر تبليغات اسلامي



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی صبح امروز در مراسم معارفه معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شهدا برای دفاع از حریم ولایت و مرجعیت به میدان آمدند و برای اسلام فداکاری کردند که این مسئله هر انسانی را نگران می سازد که آیا می تواند در برابر این فداکاری‌ها، از خودگذشتگی ها و شهادت طلبی ها پاسخگو باشد.

وی افزود: هرچه برای ارتقای دین خدا و پاسداری از آرمان ها تلاش کنیم اما به هر جهت وظیفه ای که ما نسبت به این فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و شهادت طلبی‌ها داریم یک نگرانی دائمی برای ما به همراه دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: اینکه انسان مراقب باشد تا مسئولیتی را که پذیرفته است به درستی انجام دهد امری طبیعی است اما نباید این نگرانی باعث شود که ما از پذیرفتن مسئولیت ها خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به درس و بحث بسیار خوب است گفت: اما نباید فراموش کرد که خدمت به تشیع آن هم به احسن وجه دارای ارزش و پاداشی گرانبهاست که باید آنرا پاس داشت.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی خاطرنشان کرد: کسانی که با درس، بحث و تحقیق انس گرفته اند و ایثار می کنند و سمت های اجرایی را می پذیرند باید بدانند که خداوند از آنها دستگیری خواهد کرد و اگر دارای نیت خالصانه ای باشند به طور قطع خداوند بر برکت علم آنها خواهد افزود.

وی با بیان اینکه اگر حقیقت و عبودیت را پرورش دهیم نور حقیقی به قلب ما می تابد، گفت: ما در این دنیا آمده ایم تا اگر زرنگ و عاقل باشیم جوهره عبودیت خود را عرضه کنیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسانی که ایثار می‌کنند و خدمت اجتماعی را محقق می دارند به طور قطع مورد اقبال درگاه خداوند هستند و امیدواریم خداوند برکات کار علمی آنها را بیشتر کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به اسلام و دین وجود ندارد./916/د102/ع

ارسال نظرات