۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۴۹۸

ساختمان جدید مدرسه علمیه خسروشهر به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خسروشهر از اتمام عملیات احداث ساختمان جدید حوزه علمیه الزهرا(س) این شهر تا مهر ماه سالجاری خبر داد.
ساخت و ساز
حجت الاسلام علی ناصری، امام جمعه خسروشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوزه علمیه الزهرا(س) خسروشهر مهر ماه سال 88 به همت نماینده ولی فقیه در استان و روحانیت منطقه راه اندازی شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: این مرکز نخستین مدرسه علمیه در خسروشهر است که خوشبختانه تاکنون توانسته با پذیرش طلاب مستعد خواهر گام های مهمی در تربیت مبلغان آگاه و توانمند بردارد.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه شهر خسروشهر در طول تاریخ مهد پرورش علمایی وارسته و مجتهد بوده است، گفت: استاد خسروشاهی نمونه ای از گلستان فقه و فقاهت منطقه آذربایجان و خسروشهر به حساب می آیند.

امام جمعه خسروشهر در ادامه از توسعه فضای آموزشی حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) خبر داد و گفت: هم اکنون ساختمان این مرکز در زمینی با زیربنای 1600 مترمربع و با پیشرفت 80 درصدی در حال احداث است.

وی با بیان این‌که ساختمان جدید حوزه در سه طبقه و با 10 کلاس، سالن آمفی تئاتر، بخش های اداری، آموزشی و پژوهشی مجهز است، گفت: با اتمام کار ساخت این ساختمان افزایش ظرفیت پذیرش طلبه از سال های آینده خواهیم داشت.

حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که هم اکنون 50 طلبه خواهر در خسروشهر مشغول به تحصیل هستند، گفت: حدود 30 طلبه جدید نیز در مهر ماه سالجاری پذیرش خواهد شد.

امام جمعه خسروشهر پیش بینی کرد تا آغاز سال تحصیلی 90 – 91 عملیات احداث ساختمان جدید حوزه علمیه الزهرا(س) به پایان برسد./935/پ203/س
ارسال نظرات