۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵

برگزاری آزمون‌ جذب و گزینش متمرکز مبلغ در اصفهان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری آزمون کتبی جذب و گزینش متمرکز مبلغ در اصفهان خبر داد.
حجت الاسلام محمد قيصري، سرپرست اداره امور مبلغان اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام محمد قیصری، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فراخوان جذب متمرکز مبلغ هر سال یکبار صورت می پذیرد و امسال به صورت متمرکز از طریق دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان که شامل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سازمان تبلیغات و مرکز مدیرت حوزه است، برگزار می شود.

رییس اداره امور مبلغان دفتر اصفهان با بیان اینکه امسال 142 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند، افزود: شرکت کنندگانی که موفق به کسب امتیازات لازم در امتحان کتبی و مصاحبه و منبر شوند، پذیرفته می شوند.

وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این آزمون گفت: طلابی که اتمام پایه 6 حوزه از مرکز مدیریت را دارند و یا بشیران جوانی که رتبه تبلیغی شان ارتقا پیدا کرده است، می توانند در این آزمون شرکت کنند.
حجت الاسلام قیصری تصریح کرد: نفرات برگزیده در دوره های تمهیدی و پودمانی تبلیغ شرکت خواهند کرد و آماده اعزام می شوند.

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در پایان با بیان اینکه این آزمون برای اولین بار به صورت تستی و طبق استانداردهای آزمون های چهار گزینه ای برگزار شد، گفت: کتابهای آموزش فقه آقای فلاح زاده، جلد چهارم کتاب اصول کافی، سیمای عقاید شیعه آیت ا...سبحانی و کتاب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران منابع این آزمون هستند.

قابل ذکر است، این آزمون روز پنجشنبه 19خرداد به صورت همزمان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صدر و اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل بازار برگزار شد./965/د102/س

ارسال نظرات