۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۸۵۹
با حضور تولیت آستانه کریمه اهل بیت؛

نشست شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم در سال جدید عصر روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسملین سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزارشد.

در این نشست که با هدف هم اندیشی و چاره جویی معاونان و مسؤولان بخش های مختلف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار شد، بر ضرورت برنامه ریزی و تعامل دستگاه های مختلف به منظور احیای این فریضه الهی تاکید شد.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سلیمی زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف استان قم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.
در این جلسه سخنرانان و مسؤولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خواستار اهتمام جدی همه مسؤولان به این فریضه الهی شدند و غفلت از این واجب را دارای تبعات و عواقب ناگوار اجتماعی عنوان کردند.

انتقاد از بدحجابی در برخی شهرهای کشور و برخی از خیابان های شهر قم از دیگر نکاتی بود که بسیاری از سخنرانان این نشست به آن اشاره کردند و از دستگاه های ذیربط خواستند با جدیت و قاطعیت با هنجارشکنان اخلاقی و اجتماعی و همچنین حرمت شکنان شهر مقدس قم برخورد کنند.

از نکات جالب توجه و قابل تامل این نشست می توان به سخنرانی نکردن حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) که ریاست شورای فرهنگ عمومی و ریاست ستاد احیای امر به معروف را نیز عهده دار است، اشاره کرد.

در حالی که مسؤولان برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری ساعت 30/19 را به عنوان پایان جلسه اعلام کرده بودند، به دلیل اینکه سخنان معاونان و مسؤولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر طولانی شده بود، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با ذکر بسم الله گفت: با توجه به اینکه نظم یکی از بهترین معروفات است و زمان برنامه نیز به اتمام رسیده ما نیز بهتر است چیزی نگوییم و به این معروف توجه و اهتمام داشته باشیم و از این رو ختم جلسه را اعلام می کنیم. /924/پ202/ع

ارسال نظرات