۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۹۰۹
به منظور فعالیت های تبلیغی؛

مبلغان بومی در طرح سالمسازی سواحل دریای مازندران مشارکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از همکاری روحانیان بومی استان در اجرای طرح سالم سازی دریا خبرداد و گفت: با توجه به برناریزی صورت گرفته سی نفر از روحانیان بومی استان در این طرح شرکت خواهند کرد.
فعاليت تبليغي


علیرضا زرقانی، رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از همکاری روحانیان بومی استان در اجرای طرح سالم سازی دریا خبرداد و گفت: با توجه به برناریزی صورت گرفته سی نفر از روحانیان بومی استان در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی، سخنرانی، مشاوره فرهنگی دینی و پاسخگویی به سؤالات شرعی مسافران و گردشگران در طول روز را از جمله مهم ترین وظایف روحانیان اعزامی در طرح سالم سازی دریای مازندران اعلام کرد.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که همکاری روحانیان با اجرای این طرح در مناطق ساحلی استان به طور جدی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: البته در سال های گذشته نیز  برخی روحانیان بومی در برنامه های دینی و فرهنگی این طرح مشارکت داشتند، اما امسال با برنامه ریزی مناسب تری این همکاری آغاز شده است.

زرقانی، حضور روحانیان در اجرای این طرح مهم را زمینه ساز تقویت باورهای دینی دانست و بیان داشت: به طور حتم برنامه های فرهنگی و تبلیغی روحانیان در طرح سالم سازی دریا از بسیاری ناهنجاری های اخلاقی می کاهد.

وی با اشاره به نقش روحانیان در تبلیغ فرهنگ دینی در میان اقشار مختلف جامعه خاطر نشان کرد: حضور روحانیان در طرح سالم سازی دریا می تواند در افزایش فرهنگ اعتقادی مردم نقش آفرین باشد.

زرقانی با اشاره به استقبال فراوان مسافران و گردشگران از اجرای این طرح در سواحل دریا بیان داشت: برپایی نماز جماعت از استقبال چشمگیری برخوردار بوده است.


وی همچنین با بیان این که برنامه های مناسبی در جهت امر به معروف و نهی ازمنکر در ایام تعطیلات تابستان در مناطق مسافرخیز در دستور کار مسؤولان استان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع دینی و فرهنگی و همچنین بیان تذکرات اخلاقی به طور ویژه در دستور کار قرارگرفته است.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امسال شاهد حضور چشمگیر روحانیان در این طرح هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه حضور سال گذشته روحانیان در این طرح با استقبال مناسب مسافران روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های موردنظر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران همه روزه در سطح سی پایگاه طرح سالم‌سازی دریا برای مسافران اجرا می‌شود./950/

ارسال نظرات