۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۹۵۲
آیت الله مقتدایی:

رشد اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، با اشاره به استقبال فوق العاده مردم به ویژه نسل جوان از مراسم معنوی اعتکاف، رشد اعتکاف را از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران دانست.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور، صبح امروز در آئین افتتاحیه مراسم معنوی اعتکاف قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) رشد اعتکاف در ایران را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه معتکفان باید قدر خود را بدانند و توجه داشته باشند که توفیقی بسیار بزرگ نصیب شان شده است خطاب به آنان تصریح کرد: مهم ترین دعای شما پیروزی قیام بحرین باشد.

وی ادامه داد: قیام مردم مظلوم و بی دفاع بحرین با لشگرکشی آل سعود سرکوب شده است و ما باید برای آزادی و پیروزی نهایی آنان دعا کنیم.

آیت الله مقتدایی تاکید کرد: معتکفان باید سعی کنند حالت معنوی خود را تا سال آینده و اعتکافی دیگر حفظ کنند و بدانند که مورد نظر و توجه ذات اقدس اله هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معتکفان ماه رجب بدانند که میهمان سفره رحمت و مغفرت الهی هستند و خوشا به حال آنان که در چنین ماه پر فضیلتی میهمان خدا شده اند.

وی خطاب به معتکفان اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی از همه چیز به شما نزدیک تر است، شما همنشین خدا هستید و باید ذهن و روح خود را از وابستگی های به دنیا خالی کنید و از این سه روز بیشترین استفاده را جهت انس با خدا ببرید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات