۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۱۱۷
صبح امروز صورت گرفت؛

رقابت 350 نفر در آزمون ورودی مدرسه تخصصی فقهی امام باقر

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی مدرسه تخصصی فقهی امام محمد باقر(ع) با رقابت حدود 350 نفر از طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه به صورت همزمان در شهرهای قم و مشهد برگزار شد.
عکس آرشيوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون ورودی یازدهمین دوره دروس سطح مدرسه تخصصی فقهی امام محمدباقر(ع) صبح روز دوشنبه به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، معاون اجرایی مدرسه تخصصی فقهی امام باقر(ع) در حاشیه برگزاری آزمون ورودی این مرکز در شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جزئیات برگزاری این آزمون را تشریح کرد.

وی از رقابت 350 نفر از طلاب و روحانیان حوزه های علمیه در یازدهمین دوره آزمون ورودی دوره سطح مدرسه تخصصی فقهی امام محمدباقر (ع) خبر داد و گفت: مواد امتحانی این آزمون از کتاب‌های لمعتین، اصول فقه و ادبیات است.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان داشت: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی کتبی، برای پذیرش نهایی باید در مصاحبه علمی و شفاهی نیز قبول شوند.

وی در ادامه گفت: آزمون ورودی مدرسه تخصصی فقهی امام محمدباقر(ع) به صورت همزمان در شهر مشهد مقدس و مدرسه علمیه سلیمانیه نیز برگزار شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون نیز ابرازداشت: نتایج آزمون و اسامی طلاب و روحانیان پذیرفته شده و همچنین زمان مصاحبه علمی متقاضیان از طریق سایت این مدرسه تخصصی فقهی به نشانی http://www.mfeb.ir/ اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: پس از آزمون کتبی و مصاحبه علمی در مجموع 25 نفر در مدرسه تخصصی فقهی امام محمدباقر(ع) برای تحصیل در سال آینده حوزه های علمیه پذیرش خواهند شد.

گفتنی است، مدرسه تخصصی فقهی امام محمدباقر(ع) زیر نظر حضرت آیت الله سیدموسی شبیری زنجانی و با اشراف و هدایت مستقیم این مرجع تقلید اداره می شود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات