۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۱۳۰

طلاب آذربایجان شرقی در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نام‌نویسی طلاب برای شرکت در اردوی جهادی منطقه محروم شهرستان ورزقان آغاز شد.
اردوي جهادي
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان مطابق هر سال، طلاب استان در اردوهای جهادی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال طلاب در محرومیت‌زدایی روستاهای دورافتاده خاطر‌نشان کرد: هم اکنون نام‌نویسی طلاب برای شرکت در اردوی جهادی منطقه محروم شهرستان ورزقان در مرکز بسیج طلاب استان آغاز شده است.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: علاقه مندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به پایگاه مقاومت مدرسه علمیه محل تحصیل خود و یا مرکز بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی واقع در باغشمال،‌ جنب بیت امام جمعه تبریز مراجعه کنند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی با اشاره به برکات معنوی حضور روحانیان در اردوهای جهادی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال اهالی خونگرم روستاهای آذربایجان از روحانیان و طلاب، نشان از عمق ارادت و محبت ایشان نسبت به مبلغان دین دارد.

وی با بیان این‌که روحانیت برای تبلیغ مبانی دینی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، تصریح کرد: محروم زدایی و شرکت در اردوهای جهادی، فضایی را برای ارتباط صمیمی روحانیان با اهالی روستاها فراهم می کند که در نهایت موجب ارتقای روحیه معنوی روستائیان و مردم مناطق محروم خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات