۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۲۵۲
عضو خبرگان رهبری:

شوراهای اسلامی شهر و روستا به دور از مسائل جناحی فعالیت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی در خدمت مردم باشند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در کارگاه آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای جنوب آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و هر کس در هر جایگاهی باید خود را خادم این ملت ولایت مدار بداند.

وی با بیان این‌که مردم دوستدار خدمت بی منت هستند، تصریح کرد: خدمتگزاری وظیفه مسؤولان و مدیران است و هیچ منتی بر گردن مردم ندارد، مسؤولیت توفیقی برای کسب معرفت در جهت خدمت به مستضعفان است.

امام جمعه مراغه با تاکید بر این‌که مسؤولان خود باید پیش قدم در ولایت مداری باشند، گفت: اگر مسؤولی خود را تابع رهبری و ولایت می داند، باید در تلاش برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم همت بیشتری به خرج دهد چراکه مطالبه امروز رهبری نظام خدمتگزاری دولتمردان است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تاکید بر این‌که شوراهای اسلامی شهر و روستا خط و خطوطی جز ولایت نمی شناسند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی در خدمت مردم باشند.

وی تاکید کرد: هر شخص در زندگی شخصی و کاری خود دارای نظری سیاسی است اما اعضای شوراهای اسلامی به عنوان منتخبان مردم نباید نظرات شخصی و سیاسی خود را در تصمیم گیری ها دخیل کنند، حق همه مردم بهره مندی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری گفت: شوراها نهادی مردمی هستند که سیاسی کاری در آنها معنا ندارد، چراکه این امر مانع پیشرفت و تعالی خواهد بود، همگان باید با اتفاق نظر زیر سایه ولایت در جهت حل معضلات جاری مناطق خود تلاش کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات