۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۸۹۸

فراخوان جشنواره دینی رویش اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار و توزیع فراخوان هفتمین جشنواره ملی فیلم رویش در سطح کشور خبر داد.
فراخوان جشنواره دینی رویش اعلام شد
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی، شهرام خدایی اظهار داشت: جشنواره رویش پس از شش دوره برگزاری موفق در جهت تبیین حقایق دینی و تولید آثار شاخص در گونه سینمای دینی وارد هفتمین دوره برگزاری خود در سطح ملی می شود.

خدائی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری که هنر دینی را منتشر کننده معارف دین مبین اسلام، با هدف سعادت حقیقی بشر عنوان فرموده اند، گفت: انتظار می رود هنرمندان آذربایجان شرقی با توسل به زبان رسای سینما در لبیک به ندای رهبری و تولید آثار فاخر دینی پیشرو باشند.

خدایی تشریح کرد: این جشنواره از تاریخ 29 مهرماه تا دو آبان ماه سالجاری در جوار آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) و به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی بخش های مسابقه این جشنواره را سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی عنوان کرد و گفت: هنرمندان رشته سینما در آذربایجان شرقی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به حوزه هنری استان مراجعه یا به نشانی اینترنتی www.artabriz.ir مراجعه کنند.

خدائی همچنین از برگزاری برنامه های جنبی و کارگاه هایی مرتبط با این جشنواره و مروری بر آثار مرتبط با مقوله بیداری اسلامی در حوزه بین الملل خبر داد و گفت: اطلاعات بیشتر از طریق دبیرخانه دائمی این جشنواره و مراکز استانی در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بر اساس گاهشمار جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار 20 شهریور ماه سالجاری اعلام شده است./935/د103/س
ارسال نظرات