۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۹۴۷
به مناسبت سالگرد شهادت سردار هور؛

ویژه نامه بن بست شکن در اهواز منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالگرد شهادت سردار علی هاشمی، ویژه نامه بن بست شکن در اهواز منتشر شد.
ويژه نامه علي هاشمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه بن بست شکن، به سردبیری سید نصرالله موسویان، مدیر مسؤولی جبار سعیداوی و هیأت تحریریه سجاد کاهی دانی، اردلان طلاوری و سید نصرالله موسویان، همزمان با سالگرد شهادت سردار علی هاشمی، در مراسم گرامیداشت شهادت این شهید بزرگوار منتشر شد.

در صفحه نخست این ویژه نامه یادداشتی با عنوان از محمد جهان آرا تا علی هاشمی به چاپ رسیده است که نویسنده در آن به بیان ویژگی های اخلاقی و رفتارهای این دو شهید اشاره می کند.

در این ویژه نامه، زندگی نامه این شهید بزرگوار و تنی چند از هم رزمان او از جمله سردار شهید حمید رمضانی، سردار شهید مهدی نریمی و شهید مهدی فیض الله، به چاپ رسیده است که مخاطبان را مجذوب لحظات پر از معنویت آنان می کند.

در قسمتی از این ویژه نامه می خوانیم: آنها که با کوله باری از تجربه و خدمت صادقانه آن هم تا پای جان در پس توی زمان به دست فراموشی سپرده شوند. که وقوع این امر خلاف سیره فرماندهان است. علی هاشمی فرمانده رشید اسلام و همه نیروهای پایین و رده بالای خود را به یک گونه می نگریست. و به خانواده های آنها رسیدگی می کرد و در عین حال در خط مقدم جبهه قرار داشت و رابطه را با نیروهایش قطع نمی کرد و از توانایی های آنان به بهترین نحو استفاده می نمود.

قابل ذکر است، در یکی از نکات مهم ویژه نامه بن بست شکن اقدامات سرنوشت ساز و مهم شهید علی هاشمی در طول هشت سال دفاع مقدس است که به مختصری از آنها اشاره می شود: تشکیل و راه اندازی سری ترین قرار گاه جنگ به نام قرار گاه نصرت،تشکیل سپاه ششم امام جعفر صادق در خوزستان و لرستان، ایجاد سپاه حمیدیه و سوسنگرد و شناسایی هورالعظیم و رسیدن تا جاده بغداد به بصره «توسط خود شهید علی هاشمی».

گفتنی است، این ویژه نامه از سوی روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در تیراژ 3000 نسخه چهار صفحه رنگی به صورت روزنامه ای، منتشر شد./9465/پ203/س
ارسال نظرات