۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۰۴۲
فردا؛

آیت الله نوری همدانی به قزوین سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) به منظور دیدار با علما، مسؤولان و اقشار مختلف استان قزوین به این استان سفر می کند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) به استان قزوین سفر می کند.

حجت الاسلام محمدحسین شمس، مسؤول دفاتر استان های حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ گفت: در پی دعوت آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه، علما، روحانیان و مردم شهید پرور و ولایی قزوین، این مرجع تقلید به این استان سفر می‌کند.

وی دیدار با اقشار مختلف مردم، علما، روحانیان، دیدار با خانواده‌های شهدا و سخنرانی در جمع مدیران، نخبگان و فرهیختگان استان را از ‌برنامه‌های سفر این مرجع تقلید به قزوین عنوان کرد.

مسؤول دفاتر استان های حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی به همراه هیاتی صبح روز سه شنبه چهاردهم تیرماه به استان قزوین سفر می کنند و مراسم استقبال از ایشان نیز با حضور نماینده ولی فقیه و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شمس سفر این مرجع تقلید را چهار روزه عنوان و اضافه کرد: نخستین برنامه حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار با اقشار مختلف مردم است که عصر سه شنبه در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این مرجع تقلید صبح روز چهارشنبه با علما، روحانیان و طلاب استان قزوین و عصر چهارشنبه نیز با نخبگان، فرهیختگان و مدیران این استان دیدار می کنند.

حجت الاسلام شمس اضافه کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی صبح روز پنج شنبه نیز در جمع نیروهای مسلح استان سخنرانی و در نوبت عصر نیز در جمع بانوان قزوین سخنرانی می کنند.

مسؤول دفاتر استان های حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: سفر حضرت آیت الله نوری همدانی غروب روز جمعه به پایان می رسد و این مرجع تقلید با بدرقه رسمی مسؤولان و اقشار مختلف مردمی، شهر قزوین را به مقصد قم ترک می کند. /924/پ202/س
ارسال نظرات