۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹

برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار دینی در حوزه علمیه طالبیه

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در محوطه حوزه علمیه تاریخی طالبیه تبریز برپا می شود.
نمايشگاه


حسن عباس‌زاده، مدیر مؤسسه فرهنگی یاران انتظار سبز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مؤسسه با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه طالبیه در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج) نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی دایر خواهد کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از شنبه هفته آینده همه روزه از ساعت 8 صبح تا 19 در محوطه حوزه علمیه طالبیه برای بازدید عموم علاقه مندان و شهروندان متدین تبریز آماده است.

عباس زاده گفت: در این نمایشگاه فرهنگی، محصولات و تولیدات چند رسانه ای مؤسسه فرهنگی یاران انتظار سبز و کتب مهدوی انتشارات مختلف جهت استفاده عموم به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی یاران انتظار سبز تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های این مرکز اظهار داشت: هم اکنون نرم‌افزارها و محصولات فرهنگی این مرکز با تخفیف 50 تا 75 درصد برای عموم مردم ارایه می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تخفیف، 50 درصد تخفیف مضاعف برای نرم افزارهای فقهی و علوم دینی ویژه اساتید و طلاب حوزه های علمیه ارایه می شود.

عباس‌زاده تصریح کرد: مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز به عنوان یکی از بزرگترین بانک نرم افزارهای علوم اسلامی در کشور محسوب می شود که با استقبال مردم متدین تبریز روبرو است.

گفتنی است، علاقه مندان برای بهره مندی از تخفیف های ویژه محصولات مؤسسه یاران انتظار سبز می توانند به نشانی تبریز،‌ خیابان مقصودیه، نرسیده به سه راهی 17 شهریور، روبروی مسجد مدینه پلاک 63 مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات این مرکز می توانند با شماره‌های 5556707 و 5556730 تماس حاصل کنند./935/پ203/س

ارسال نظرات