۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۴۳۴
تولیت آستانه کریمه اهل بیت:

برپایی نمایشگاه طلیعه ظهور زمینه ساز آشنایی مردم با فرهنگ اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم، برپایی نمایشگاه و جشنواره طلیعه ظهور را در آشنا شدن مردم با معارف اهل بیت و انتقال و تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار مؤثر عنوان کرد.
افتتاح پروژه هاي فرهنگي در قم با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع) حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، در مراسم گشایش ششمین جشنواره و نمایشگاه طلیعه ظهور که روز یکشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت گفت: خوشبختانه در شهر مقدس قم همدلی خوبی بین مسؤولان وجود دارد.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری ششمین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی هنری طلیعه ظهور، برپایی این گونه نمایشگاه ها را در انتقال و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع)، موضوع مهدویت و انتظار و اجرایی کردن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری مؤثر عنوان کرد.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، از قم به عنوان قطب فرهنگی کشور یاد کرد و حسینی وزیر ارشاد را از وزرای پرکار و موفق کابینه خواند.

وی با بیان اینکه شهر مقدس قم قلب فرهنگی کشور و محل نظریه پردازی علوم مختلف اسلامی است، ابراز داشت: باید در عرصه فرهنگ عمومی قم و آنچه به عنوان دغدغه مطرح است، سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد.

وی خواستار نگاه و توجه بیشتر مسؤولان به قم شد و تاکید کرد: شهر قم در کل کشور تاثیر دارد و هر حرکت و اقدامی که در این شهر صورت گیرد بازتاب بسیاری در رسانه ها و سطح کشور دارد.

حجت الاسلام علی بنایی تاکید کرد: مسؤولان باید در عرصه فرهنگی قم سرمایه گذاری بیشتری بکنند و با تخصیص اعتبارات مناسب برای فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان زیرساخت های لازم را ایجاد کنند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات