۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۶۰۵
از 27 تیرماه؛

دوره آموزشی تذکر لسانی در خوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر خوی گفت: دوره آموزشی تیم‌های تذکر لسانی ستاد احیاءی شهرستان خوی از 27 تیرماه آغاز می شود.
امام جمعه خوي جلسه ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر خوي جلسه ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر خويبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، رییس ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خوی امروز در هفتمین جلسه ستاد احیاء که با حضور فرماندار و اعضای ستاد احیاء برگزار شد به اجرای آزمایشی طرح «تذکر لسانی» در شهرستان خوی اشاره و اظهار کرد: انتخاب شدن شهرستان خوی جهت اجرای آزمایشی طرح تذکر لسانی در اثر وجود زمینه های لازم فرهنگی، اجتماعی و همچنین سوابق تاریخی این شهرستان بوده که لازم است با برنامه ریزی دقیق و منسجم این طرح در سطح گسترده و فراگیر عملیاتی شود.

وی لازمه اجرای دقیق و اثرگذار طرح تذکر لسانی را توجیه و آموزش تیم های آمر و ناهی عنوان و خاطر نشان کرد: در جهت محقق شدن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در نهادینه شدن این فریضه الهی به صورت گسترده لازم است مسؤولان مربوطه، مجریان و تیم های آمر و ناهی از آموزش و کارایی لازم برخوردار شوند.

حجت الاسلام شکوری در ادامه از برگزاری دوره آموزشی برای 250 نفر از تیم های تذکر لسانی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور تمامی اعضای آمر و ناهی از اقشار مختلف جامعه اعم از طلاب، دانشجویان، کارمندان دولت، اصناف و بازاریان از 27 تیرماه امسال در مدت 7 جلسه در محل دفتر امام جمعه خوی تشکیل می شود.

وی در ادامه جایگاه امربه معروف و نهی از منکر از دیدگاه آیات، روایات و فتاوا، تبیین دیدگاه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمینه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، توضیح شرایط و مراتب امر به معروف و نهی از منکر، تشریح مصادیق معروف و منکر در جامعه، تحلیل دیدگاه ها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در زمینه تذکر لسانی و همچنین آموزش گزارش نویسی، پشتیبانی و ارتباط با مراجع قضایی و انتظامی را از موضوعات مطرح شده در این دوره برشمرد.

گفتنی است، تدریس در این کلاس ها بر عهده خود امام جمعه و رییس ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر خوی می باشد./938/پ202/س
ارسال نظرات