۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸

گفتمان فرهنگی با موضوع تربیت فرزند در سراب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: به منظور آشنایی خانواده‌ها با چالش‌های دنیای امروز در تربیت فرزند، گفتمان فرهنگی با حضور کارشناسان فرهنگی ‌‌برگزار خواهد شد.
تربيت اسلامي
حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب گفت: به منظور شناخت آسیب‌ها و چالش‌های دنیای امروز در تربیت فرزندان و نیز بررسی کارشناسی راهکارهای لازم برای تربیت صحیح فرزندان‌، گفتمان فرهنگی با موضوعیت تربیت فرزند در دنیای امروز با حضور خانواده‌ها و استادان عرصه رفتار‌شناسی در سراب برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گفتمان از 27 تیرماه تا 5 مرداد‌ماه به همت شورای فرهنگ عمومی و نهاد نماز جمعه در سالن اجتماعات اموزش و پرورش برگزار و شرکت برای عموم آزاد خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی سراب با بیان این‌که خانواده‌ها نقش برجسته ای در تعلیم و تربیت فرزندان خود دارند، اظهار داشت: والدین باید پاسخ‌های قانع کننده‌ای در برابر کنجاوی‌های فرزندان خود داشته باشند.

حجت الاسلام رشتبری تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و آشنا‌کردن آنها با علوم رفتاری نوین و متناسب با نیازهای زمان باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه سراب با دعوت از همگان برای حضور در جلسات دوره تربیت فرزند در دنیای امروز خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا با هجمه فرهنگی اعتقادات و باورهای اخلاقی جامعه را تضعیف کنند و استفاده از ابزار ماهواره یکی از اقدامات آنها است.

گفتنی است، طبق اعلام شورای فرهنگ عمومی سراب گفتمان فرهنگی تربیت فرزند در دنیای امروز به مدت یک هفته از 27 تیرماه برگزار خواهد شد و حجت الاسلام محمد‌علی رفیعی‌ آموزش‌های تربیتی را به خانواده‌ها ارائه خواهد کرد./949/پ202/س

ارسال نظرات