۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۹۷۷
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

مسأله مهدویت اثبات کننده حقانیت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مهدویت به اسلام حقانیت می دهد و تکمیل کننده و ادامه حرکت پیامبر اسلام بوده و آن را جهانی می کند.
حجت الاسلام روحاني حسيني، رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید داود روحانی صبح امروز در مراسم ویژه اعیاد شعبانیه در جمع کارکنان پلیس استان، عمل به وظایف شرعی در زمان غیبت را از وظایف اصلی پیروان حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: مهدویت جهاد در راه خدا، اعتقاد به ولایت فقیه و امر به معروف و نهی از منکر را شامل می شود.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم حکومت صالحان را وعده تمام ادیان الهی دانست و گفت: با ظهور مهدی موعود حکومت دفعتا به صالحان ارث میرسد و صالحان همانا جهادگران روی زمین و پیروان ولی فقیه هستند و کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

وی تاکید کرد: مهدویت به اسلام حقانیت می دهد و تکمیل کننده و ادامه حرکت پیامبر اسلام بوده و آن را جهانی می کند، انتظار جزء لاینفک مهدویت بوده و در دوران انتظار و مسئله دوران ظهور نباید از اصلاح غافل بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مهدویت، دوران انتظار را شبیه به دوران آماده باش دانسته و گفت: منتظر واقعی کسی است که در مهیا شدن مقدمات ظهور حضرت تلاش کند.

وی اندیشه‌های جاهلانه و کارهای عامیانه را آفت بزرگ مهدویت دانست و گفت : مدعیان دروغین و جریانات انحرافی و کارهای جاهلانه دور از مدرک و سند خطرناک است و باید با طرح عالمانه مهدویت و کندو کاو علمی در ابعاد مختلف مهدویت جایگزین شود.

رئیس عقیدتی سیاسی استان آذربایجان شرقی در خاتمه منتظران واقعی صاحب الزمان را به تبعیت و اطاعت از فرامین ولی فقیه فراخوانده و گفت: حکومت اسلامی ایران به زعامت ولی فقیه همان ادامه حکومت پیامبر اسلام است که انشاء الله به حکومت فرج ختم خواهد شد./935/د102/س
ارسال نظرات