۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۱۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ملت ایران سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن با درک قدرت و عظمت ایران سعی دارد با طرح و گسترش پروژه ایران‌هراسی، مانع تداوم موفقیت‌های ‌ایران اسلامی شود؛ چون ما را سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی خود می‌داند.
ملت ایران سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی استکبار است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی که ترجمه جمهوری اسلامی است تنها با ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه اصل ولایت فقیه جزء جدایی‌ناپذیر نبوت و امامت است، گفت: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه‌ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا‌ ضروری است.

حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: بهترین شاخص که می‌تواند توطئه‌های جریان نفاق را خنثی کند، ولایت فقیه است و اگر درایت و تدابیر ولایت در اوج فتنه سال 88 نبود، چه بسا امروز ما با بحران‌های سیاسی و فرهنگی روبه‌رو بودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که جریان انحرافی به دنبال حذف نقش ولایت است، خاطر‌نشان کرد: یکی از صفات ویژه ولایتمداران ابراز محبت در راه مؤدت و دوستی ولایت است و بی‌تردید برای دفاع از حریم ولایت باید پاسدارانی وجود داشته باشد که در بذل جان و مال و آبرو، سر از پا نشناسند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اظهار داشت: تقویت روند بیداری اسلامی سبب شده غرب به ویژه آمریکا در اقدام‌های استکباری و سلطه‌طلبانه خود با شکست روبه‌رو شود و وضعیتی که غرب در عراق و افغانستان با آن روبه‌رو است، مؤید روند رو به رشد بیداری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تأکید کرد: حرکت‌های انقلابی و جنبش ضد استعماری که امروز در بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه آغاز شده، نشان‌دهنده پویایی جهان اسلام و تحقق آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی است.

حجت الاسلام ولایی گفت: امروز دشمن با درک قدرت و عظمت ایران سعی دارد با طرح و گسترش پروژه ایران‌هراسی، مانع تداوم موفقیت‌های ارزشمند ایران اسلامی شود چراکه ما را سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی و منفعت‌طلبی خود می‌داند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمنان نظام در تلاش‌اند در دوران غیبت حضرت امام زمان‌(عج) اطاعت از ولایت فقیه را که همان اطلاعت از امام زمان‌(عج) است بی معنا جلوه دهند، غافل از این‌که شیعه ای که متکی به امام زمان‌(عج) است و کشوری که بسیجیان آن سربازان امام زمان‌(عج) و گوش به فرمان ولایت هستند هیچ وقت شکست نخواهد خورد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات شش ساله حجت الاسلام غلامعلی خیرالهی قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات