۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۱۶۷
عضو جامعه مدرسین:

حجت الاسلام والمسلمین مهندسی مصداق بارز عاش سعیدا و مات سعیدا بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی را انسانی مؤمن، متخلق و وارسته توصیف و از وی به عنوان مصداق بارز عاش سعیدا و مات سعیدا یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا فياضي


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تاسف از ارتحال حجت الاسلام والمسلمین مهندسی، از شخصیت علمی و اخلاقی وی تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی نمونه بارز یک سرباز حضرت ولی عصر(عج) بود، تصریح کرد: آن مرحوم از جهت خودسازی، انسانی مؤمن، متخلق و مهذب و وارسته بود.

عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره) قم ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهندسی از نظر احساس مسؤولیت در مسائل اجتماعی وقت، عمر خود و حتی سلامتی خود را برای این کار گذاشته بود.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهندسی از هیچ کاری که وظیفه سرباز امام زمان(عج) است کوتاهی نمی‌کرد و الگوی بسیار عالی برای همه کسانی است که می‌خواهند در این راه به صورت صحیح و درست قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین مهندسی در راه کسب رضایت امام زمان(عج) و انجام وظیفه بسیار فداکاری می کرد، اضافه کرد: با توجه به آشنایی که از نزدیک با آن مرحوم داشته‌ام هیچ گونه ادعایی در مورد ایشان سراغ ندارم.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین مهندسی مصداق «عاش سعیدا و مات سعیدا» بود تاکید کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که از محسنات ایشان درس بگیریم و دنباله روی راه آن عزیز باشیم. /924/ت303/ع

ارسال نظرات