۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۳۰۲
امام جمعه سراب:

جایگاه وحدت بخش نماز جمعه همواره مورد هجوم بدخواهان نظام بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب با اشاره به هجمه های فراوان دشمنان به جایگاه وحدت بخش نماز جمعه تصریح کرد: نماز جمعه از سنگرهای بزرگ نظام اسلامی است و به این خاطر همواره مورد هجوم مخالفان و بدخواهان بوده است.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه سراب در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: عاقبت به خیری انسان با پایداری او در راه حق و حقیقت به حاصل می شود.

وی افزود: حامیان حق هیچ وقت در حمایت از حق به انتظار برد و باخت نمی نشینند و لحظه ای در حمایت و پشتیبانی از حق درنگ نمی کنند.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به فرارسیدن 5 مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران از سوی آیت الله طالقانی اظهار داشت: امام راحل در توصیف شخصیت آیت الله طالقانی از او به عنوان ابوذر زمان یاد کرد.

امام جمعه سراب ابراز داشت: نماز جمعه در قرآن تاکید شده و پیامبر اعظم(ص) در نخستین اقدام خود بعد از تشکیل حکومت نماز جمعه را اقامه کردند.

خطیب جمعه سراب تأکید کرد: نماز جمعه دارای ابعاد سیاسی نیز است و به سفارش ائمه اطهار(ع) خطبه دوم نماز باید به بررسی و تبیین مسائل سیاسی و روز جامعه اسلامی اختصاص داشته باشد.

وی اقامه نماز جمعه را خواست اکید حضرت امام راحل اعلام کرد و یاداور شد: امام بزرگوار نماز جمعه را نمایش اقتدار و شکوه سیاسی، اجتماعی اسلام نامیدند و آن را بزرگ ترین توفیق الهی به نظام اسلامی می دانستند.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به هجمه های فراوان دشمنان به جایگاه وحدت بخش نماز جمعه تصریح کرد: نماز جمعه از سنگرهای بزرگ نظام اسلامی است و به این خاطر همواره مورد هجوم مخالفان و بدخواهان بوده است.

امام جمعه سراب شرکت مردم در نماز جمعه را به خصوص قبل از شروع خطبه ها دارای فضلیت و ثواب عظیم معنوی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مومنان نباید از کسب فضائل معنوی نماز جمعه غفلت کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به جنجال پیش آمده در انگلیس در مورد استراق سمع از سوی رسانه های وابسته به صهیونیسم بیان داشت: رابرت مرداک، غول رسانه ای صهیونیسم است که رسانه های وابسته به این مرد صهیونیستی، از جمله ابزارهای تبلیغی دشمنان علیه ایران اسلامی محسوب می شوند.

حجت الاسلام رشتبری، قتل خبرنگار افشا کننده رسوایی رسانه صهیونیستی را از جمله مصداق های دوروغ بودن ادعاهای آزادی خواهی ودموکراسی غرب دانست و گفت: میلیاردها دلار سود از افشای اسرار زندگی خصوصی مردم نصیب رسانه های وابسته به رابرت مرداک شده است./949/پ202/س
ارسال نظرات