۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۳۶۴
در مشهد؛

سامانه پیام کوتاه نخستین پایگاه تخصصی علما راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ سامانه پیام کوتاه نخستین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی علما و مراجع در مشهد راه‌اندازی شد.
سامانه پيام كوتاه
علیرضا نوروزی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از راه اندازی آزمایشی سامانه پیام کوتاه این پایگاه خبر داد و گفت: خبرهای برگزیده پایگاه اطلاع رسانی بصیرت از امروز به در قالب پیامک و به صورت تخصصی به چهار گروه علما و شخصیت‌ها، مدرسین حوزه، طلاب و فعالان فرهنگی ارسال می‌شود.

وی، سهولت دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی دقیق را از اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد و افزود: بصیرت، پایگاهی تخصصی با بازدیدکنندگان خاص ومحدود است که آغاز به کار سامانه پیامک می تواند موجبات تعامل بیشتر آن با مخاطبان را فراهم کند چنانکه در همین روز نخست فعالیت سامانه پیشنهاداتی را از سوی مخاطبان دریافت کرده ایم.

نوروزی یادآور شد: پایگاه اطلاع رسانی بصیرت، نخستین پایگاه خبری تخصصی علما و مراجع در سطح کشور است که در سال 84 به صورت محدود و از سال 86 فعالیت خود را به طور رسمی با حضور آیت الله زنجانی آغاز کرد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بصیرت با اشاره به حضور نیروهای فعال حوزوی و برخی اساتید در کادر این پایگاه ابراز داشت: محوریت اصلی اخبار این پایگاه، علما و بزرگان بوده و در حاشیه برنامه های حوزه و مدارس علمیه نیز پوشش داده می‌شود.

وی با بیان این‌که از بیوت بسیاری از علما اجازه مکتوب جهت انتشار اخبار داریم، افزود: مطرح کردن شخصیت های اصیل حوزوی مشهد، انتشار اخبار موثر بدون سیاسی کاری و گزینش و طرح مطالبات بزرگان حوزه در رسانه ها از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این پایگاه به شمار می رود.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.Basiratnews.com از اخبار سایت بهره برده و نظرات خود را از طریق شماره پیامک 30007461000033 با دست اندرکاران پایگاه بصیرت مطرح کنند./930/پ202/س
ارسال نظرات