۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۴۰۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

‌نظام سلطه در برابر موج اسلام‌خواهی توان مقابله ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با بیان این که امروز موج اسلام‌خواهی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ‌همه دنیا به ویژه خاورمیانه را فرا گرفته است، افزود: نظام سلطه در برابر قیام های مردمی و خیزش های اسلامی منطقه عاجز است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار دانشجویان عضو کانون دانشجویی شهرستان قائمشهر با اشاره به نقش کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمک و دستگیری از انسان های محروم جامعه گفت: این سازمان یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است و اقدامات آن بسیار ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به این که همه پیامبران الهی و ائمه معصوم(ع) توجه خاصی به انسان های فقیر و محروم جامعه داشتند، افزود: نمونه بارز کمک به ایتام در تاریخ اسلام حضرت علی(ع) است که شیانه برای کمک به این قشر اقدام می کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز فرزندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نور چشمان ما هستند، ادامه داد: این عزیزان از یک جایگاه ویژه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستند.

وی با بیان این که هر کسی که در مسیر کمیته امداد فعالیت می‌کند باید لباس خدمت بپوشد، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت‌رسانی خالصانه و بدون منت است و کسی نمی‌تواند به این نهاد نگاه طلبکارانه داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود نظام اسلامی را نظام حمایت و دفاع از حقوق محرومان دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با همراهی و کمک همین افراد به پیروزی رسید و امام راحل نیز همواره دغدغه حمایت و کمک به این دسته از مردم را داشتند و تأکید می کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باید از فرصت پیش آمده برای رسیدن به مدارج علمی بالا استفاده کنند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرزندای همچون شما در آِنده برای اداره این کشور نیازمند است.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به کشتار مسلمانان در مناطق شیعه نشین خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که گناه این افراد قیام علیه استبداد و ظلم است، گفت: این مردم بی گناه به دنبال مطالبه حقوق از دست رفته خود هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز موج اسلام‌خواهی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه دنیا به ویژه خاورمیانه را فرا گرفته است، افزود: نظام سلطه در برابر قیام‌های مردمی و خیزش‌های اسلامی منطقه عاجز است./950/پ202/س
ارسال نظرات