۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۹۴۴

موضع‌گیری حجت‌الاسلام موسی‌پور در خصوص توسعه افقی شهر قم

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به جانمایی اشتباه منطقه پردیسان ابراز داشت: اگر من در آن زمان مسؤول بودم این اجازه را نمی دادم که شهر به صورت افقی توسعه پیدا کند، اما بالاخره این تصمیم در آن زمان اتخاذ شده است.
حجت الاسلام موسي پور استاندار قم در آيين افتتاح مسجد حضرت فاطمه زهرا در اولين روز ماه مبارک رمضان - پرديسان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور استاندار قم روز سه شنبه در مراسم افتتاح مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) که با حضور حضرت آیت الله سبحانی برگزار شد، از دست اندرکاران ساخت این مسجد قدردانی کرد و ابراز داشت: منطقه پردیسان در آینده مرکز ثقل جمعیتی استان خواهد بود.

وی با اشاره به جانمایی اشتباه منطقه پردیسان ابرازداشت: اگر من در آن زمان مسؤول بودم این اجازه را نمی دادم که شهر به صورت افقی توسعه پیدا کند، اما بالاخره این تصمیم در آن زمان اتخاذ شده است.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به برخی از مشکلات منطقه پردیسان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه های اجرایی اعتبارات خاصی برای تامین زیرساخت های منطقه پردیسان در نظر گرفته شده است.

استاندار قم ادامه داد: در خصوص اماکن و واحدهای آموزشی منطقه پردیسان نیز دغدغه و نگرانی خاصی وجود داشت که بحمدلله مرتفع شده است.

وی از بهره برداری شش مسجد دیگر در مناطقی که در آن ساخت و ساز مسکن مهر جریان دارد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باید این مساجد در موعد زمانی مقرر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام موسی پور اضافه کرد: برای مراکز خدماتی، رفاهی و پزشکی و همچنین سایر امکانات نیز تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده شده است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد کاهش مشکلات در این منطقه باشیم.

وی افزود: نود درصد عملیات اجرایی کانال انتقال و جمع آوری آب های سطحی منطقه پردیسان انجام شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار قم همچنین از راه اندازی اردوگاه قرآنی در منطقه پردیسان درآینده نزدیک خبر داد و ابرازداشت: چندی پیش نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری پردیسان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم است، آغاز شد که امیدواریم این پروژه نیز در موعد زمانی مقرر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام موسی پور تاکید کرد: با راه اندازی اردوگاه قرآنی و مجتمع فرهنگی و هنری منطقه پردیسان نیازهای فرهنگی و هنری این منطقه مرتفع خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از دست اندرکاران ساخت مسجد حضرت فاطمه زهرا(ع) تاکید کرد: به مسؤولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  و همچنین شهرداری منطقه اولتیماتوم داد هر چه سریعتر نسبت به نصب یادمان شهید گمنام و همچنین احداث فضای سبز روبروی مسجد حضرت زهرا(س) اقدام کنند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات