۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۴۱۲
در بخش حوزوی ‌نمایشگاه بین المللی ‌قرآن؛

‌نام‌نویسی طرح ملی انس با ثقلین آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نام‌نویسی طرح ملی انس با ثقلین در غرفه آستانه حرم حضرت معصومه(س) در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شده است.
نمايشگاه قرآن کريم نمايشگاه قرآن
حجت الاسلام مهدی غلامی، مدیر روابط عمومی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: برای نخستین بار آستانه حرم حضرت معصومه(س) در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کنار انعکاس فعالیت‌های قرآنی حرم به صورت مستقیم به مرمت نسخ‌های خطی حرم مطهر حضرت معصومه(س) پرداخته می‌شود.

وی با بیان این که پنج ماه است که مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با مدیریت حجت الاسلام‌ سید مصطفی حسینی به صورت تخصصی برنامه های قرآنی حرم مطهر حضرت معصومه(س) را ساماندهی می کند، اظهار داشت: در نمایشگاه قرآن همه برنامه های حرم برای بازدیدکنندگان بیان می شود تا در صورت تشرف به شهر قم با اطلاع قبلی بیشتر از برنامه های معنوی بهرمند شوند.

مسؤول غرفه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اشاره به ‌نام‌نویسی طرح ملی انس با ثقلین در این غرفه خاطرنشان کرد: سه طرح طلیعه انس برای ختم قرآن در صد‌ و‌ ده روز و طرح طلیعه حکمت برای مطالعه نهج‌البلاغه در 365 و طرح طلیعه بندگی برای مطالعه صحیفه سجادیه در هفتاد روز در این طرح ملی موجود است.

وی در پایان ارائه تابلوهای هنری، برگزاری کارگاه مرمت نسخه‌های خطی را از دیگر برنامه‌های غرفه آستانه حرم حضرت معصومه برشمرد.

گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ساعت 17 تا ساعت 24 و تا چهارم شهریور مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد./921/پ202/س
ارسال نظرات