۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۵۵۲
حجت الاسلام بنایی:

گفتمان واقع بینانه نیاز حیاتی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر پرهیز از نگاه مطلق گرایی به نقاط ضعف و مثبت کشور، گفتمان واقع بینانه بر اساس نگاه مقام معظم رهبری را نیاز حیاتی کشور عنوان کرد.
حجت الاسلام علي بنايي
حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسؤولان نظام ابراز داشت: ایشان در جلسه با کارگزاران نظام مطالب بسیاری را ارائه کردند که نیازهای کلان کشور در ابعاد مختلف را شامل می شود.

وی با بیان اینکه باید به مسائلی که رهبری مطرح کردند توجه شود، ابراز داشت: رهبری در این جلسه تاکید کردند که ما باید در قضاوت هایی که انجام می دهیم سیاه نمایی و تک بعدی نگاه نکنیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: ایشان گفتند باید مطالب را با نگاه جامع و همه جانبه مورد قضاوت قرار دهیم، در این صورت در تحلیل خود نسبت به عملکرد نظام و دولت ها تحلیلی منصفانه و عاقلانه و بدور از یکجانبه گرایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام بنایی گفتمان واقع بینانه را نیاز حیاتی کشور ذکر و تصریح کرد: نگاه همه سویه و جامع به عملکرد دولت و نظام در بخش های مختلف راهگشا و سازنده است.

عضو مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری در ادامه تاکید کرد: نظام اسلامی علی رغم تحریم ها و توطئه های دشمنان، موفقیت های بسیار خوبی را داشته است و باید در صحبت و قضاوت کردن درباره کارنامه نظام اعتدال و انصاف را رعایت کرد.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به ابراز گلایه رهبر انقلاب از نگاه منفی مطلق برخی از نخبگان، سیاسیون و برخی از رسانه ها نسبت به عملکرد انقلاب و کشور یادآور شد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که عملکرد مسؤولان ما نباید به گونه ای باشد که دشمن از آن سوء استفاده کند.

حجت الاسلام علی بنایی تاکید کرد: نباید تحلیلی ارائه داد که دشمنان از آن خشنود شوند، امروز دشمنان ما از کوچک ترین سخن ما استفاده می کنند و با استناد به آن وضعیت کشور را سیاه و تاریک جلوه می دهند.

نماینده مردم قم تاکید با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با وجود تحریم های دشمنان و توطئه های آنان جایگاه بسیار برجسته ای دارد، تصریح کرد: امروز انقلاب ما به عنوان یک کشور تاثیرگذار در عرصه جهانی مطرح است و دشمن می خواهد از نفوذ جمهوری اسلامی بکاهد.

حجت الاسلام علی بنایی تاکید کرد: تلاش و توطئه همه جانبه دشمنان نشانه تاثیرگذاری جمهور اسلامی است، اگر ما هم مثل سایر کشورها بودیم آنها به ما کاری نداشتند، البته آنها در تلاش های خود ناکام مانده اند و امروز صدای انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات