۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۶۱۴

همایش بسیج طلاب شهرستان فریدونکنار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ بسیج طلاب و روحانیان فریدونکنار امروز در این شهرستان برگزار شد.
بسيج طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام زین العابدین مهدی‌پور، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریدونکنار امروز در این همایش با اشاره به این که سازمان بسیج طلاب در راستای تشکیل ارتش 20 میلیونی و به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده است، گفت: این سازمان در چند اخیر نقش تأثیرگذاری در عرصه تبلیغی ایفا کرده است.

وی با اشاره به این که فعالیت دیگر اقشار جامعه در قالب بسیج دانشجویان، اصناف، دانش آموزان، ادارات، فرهنگیان، پزشکان و مهندسین در کشور‌ افزود: بسیج طلاب و روحانیان نیز در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح کشور فعالیت گسترده ای دارد.

حجت الاسلام مهدی‌پور به نقش‌آفرینی طلاب و روحانیان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی‌ گفت: طلاب و روحانیان در هشت سال دفاع مقدس همپای دیگر اقشار جامعه در برابر دشمنان نظام به دفاع از کیان نظام پرداختند.

وی با بیان این که میزان شهدای روحانی در سطح کشور در مقایسه با دیگر اقشار جامعه بسیار بیشتر است، ادامه داد: این نشان دهنده حضور پر رنگ طلاب و روحانیان در هشت سال دفاع مقدس است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریدونکنار در ادامه سخنان خود از فعالیت 75 هزار طلبه و روحانی برادر و خواهر در سازمان بسیج طلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: همه تلاش این سازمان تحقق منویات مقام معظم رهبری است و خوشبختانه تاکنون در این مسیر نیز گام‌های مثبتی برداشته شده است.

حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که در حال حاضر 52 هزار پایگاه بسیج طلاب در سراسر کشور فعال هستند، افزود: در این میان سهم شهرستان فریدونکنار یک پایگاه است که 50 نفر از طلاب و روحانیان شهرستان عضو این پایگاه هستند.

وی با اشاره به شناسایی 13 شهید روحانی و طلبه در فریدونکنار و گرامیداشت این قشر گفت: در سالروز شهادت رییس مذهب تشیع، امام جعفر صادق‌(ع) سالگرد شهدای روحانی و طلبه در این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی پور از امکان نام‌نویسی همه طلاب و روحانیان شهرستان فریدونکنار در بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: 50 عضو فعلی ما کارت فعال داشته و بر اساس جدول برنامه ریزی شده کانون فعالیت می‌کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات