۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۶۱۹

برگزاری مسابقه وبلاگ‌‌نویسی قرآنی ویژه بانوان طلبه

خبرگزاری رسا ـ مسابقه وبلاگ‌‌نویسی قرآنی و مسابقه کتابخوانی پیامکی ضیافت ملکوت در ماه مبارک رمضان از سوی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی مشهد برگزار می‌شود.
وبلاگ نويسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با ماه مبارک رمضان، مسابقه وبلاگ‌‌نویسی قرآنی به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا‌(س) برگزاری می شود.

بر اساس این گزارش، آموزش‌ علوم قرآنی همچون ترتیل، ترجمه، تفسیر، فعالیت‌های قرآنی و متون ادبی قرآنی محورهای این مسابقه راتشکیل می دهند.

این گزارش می‌افزاید، علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد، می‌توانند آدرس وبلاگ خود را به نشانی الکترونیک info@islamshenasi.ir ارسال کنند.

این گزارش حاکی است، ارسال حداقل پنج پست جهت شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی ضروری است.

همچنین با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ارتقای فرهنگ قرآن‌پژوهی، مسابقه کتابخوانی پیامکی ضیافت ملکوت، برگرفته از کتاب «قرآن در اسلام» تألیف علامه طباطبایی(ره) ویژه ایام ماه مبارک رمضان برای علاقه‌مندان به پژوهش‌های قرآنی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است، این مسابقه شامل 15 سؤال چهار جوابی برگرفته از کتاب قرآن در اسلام است و علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه باید گزینه‌های صحیح را در قالب پیام کوتاه، عدد 15 رقمی از چپ به راست، به همراه نام و نام‌خانوادگی خود تا آخر ماه مبارک رمضان به سامانه پیامک 09156501800 ارسال کنند.

گفتنی است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 8525251ـ0511 تماس بگیرند. همچنین از برگزیدگان در مراسم اختتامیه‌ جشنواره‌ ضیافت ملکوت تقدیر خواهد شد./930/پ202/ص


ارسال نظرات