۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۶۴۹
امام جمعه سراب:

نشانه‌های روشنی از فروپاشی نظام سرمایه‌داری دیده می‌شود‌

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: بحران اقتصادی و افول قدرت ارزی آمریکا و دیگر کشورهای غربی نوید بخش فروپاشی و اضمحلال نظام سلطه‌گر سرمایه‌داری در جهان است.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه شهرستان سراب، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: نشانه‌های واضحی از فروپاشی نظام امپریالیستی غرب مشاهده می‌شود.

وی افزود: بحران اقتصادی و افول قدرت ارزی آمریکا و دیگر کشورهای غربی نوید بخش فروپاشی و اضمحلال نظام سلطه گر سرمایه داری در جهان است.

حجت الاسلام رشتبری موج اعتراضی مردم در برخی کشورهای غرب را بی ارتباط با موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ندانست و اظهارداشت: کارشناسان و صاحب‌نظران منصف در تأثیر‌بخشی آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و نظام مقدس اسلامی در بیداری ملت های منطقه اتفاق نظر دارند.

امام جمعه سراب با اشاره به نزدیک شدن سالروز پیروزی مقاومت اسلامی لبنان علیه رژیم صهیونیستی یادآور شد: دشمنان اسلام و نظام سلطه در جریان مقاومت دلیرانه حزب الله لبنان به خوبی مزه شکست از نیروی ایمان و توکل را چشیدند و این پیام روشن به جهانیان داده شد که اعتقاد و ایمان برنده‌تر و توانمندتر از سلاح های ویرانگر استکبار است.

خطیب جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نماز با اظهار خرسندی از محاکمه مبارک در مصر تصریح کرد: حضور حسنی مبارک در قفس آهنی و محاکمه وی نتیجه پایداری و پافشاری ملت مسلمان مصر در راه حق و حقیقت است.

وی این محاکمه را مقدمه‌ای برای محاکمه و مجازات دیگر سران خائن کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سران وابسته کشورهای منطقه باید بدانند که وابستگی به اجانب نمی‌تواند نجات دهنده آنها از خیزش عمومی ملت باشد.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به ماه مبارک رمضان با دعوت از مردم به احسان و نیکوکاری بیان داشت: محرومان و نیازمندان منتظر یاری هستند و کمک‌های کمیته امداد و دیگر نهادهای خیریه برای رفع نیازهای اساسی آنها کافی نیست./949/پ202/س
ارسال نظرات