۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱
دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون‌های مساجد:

کتابخانه‌های تخصصی مهدویت در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از در دستور کار بودن راه اندازی کتابخانه های تخصصی مهدویت در سراسر کشور خبر داد.
حجت الاسلام ارباب سليماني كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی چهارمین همایش آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی گفت: مهم‌ترین نکته ای که در موضوع مهدویت باید به آن توجه داشت، حرکت به سمت کسب معرفت مهدوی است.

وی ادامه داد: اگر معرفت مهدویت در ما نهادینه نشود، ممکن است بدعت ها و مسائلی از این جنس ما را به عرفان های انحرافی و حتی ادعاهای کاذب برساند و از مسیر اصلی دور شویم.

دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:۳۱ کانون تخصصی مهدویت از سال گذشته در مساجد سطح کشور راه اندازی شده است و با توجه به وجود آمادگی، بر اساس نیاز سنجی که در حال انجام است، این تعداد را افزایش خواهیم داد.

وی اضافه کرد: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مهدویت دوره های مرکز تخصصی حوزه علمیه قم را پشت سر می گذارند و بر اساس آن آموزش ها، می توانند در عرصه مهدویت حرکت کنند.

ارباب سلیمانی بر حکیمانه و عالمانه بودن فعالیت های مهدویت تأکید کرد و افزود: نباید با این موضوع احساسی برخورد کنیم و از اصل موضوع دور شویم./968/د103/س
ارسال نظرات