۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۶۹۰

گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی دو روزه و مشترک ائمه جمعه و جماعات استان آذربایجان شرقی در سرعین برگزار خواهد شد.
گردهمايي روحانيان
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات آذربایجان شرقی در قالب اردوی 2 روزه در شهر سرعین برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این اردو پس از پایان ماه مبارک رمضان طی روزهای 12 و 13 شهریور با حضور 300 نفر از ائمه جمعه و جماعات مساجد، مدارس و ادارات استان آذربایجان شرقی همراه خواهد بود.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: این گردهمایی با حضور و سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل همراه است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی برگزاری نشست صمیمی فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، برپایی کارگاه های اخلاقی و معرفتی و همچنین دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی از مهم‌ترین برنامه های جنبی این اردوی دو روزه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزان تعدادی از طلاب بسیجی استان جهت شرکت در اردوهای جهادی خبر داد و اظهار داشت: جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان برای شرکت در اردو های جهادی منطقه محروم شهرستان ورزقان اعزام شدند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به برکات معنوی حضور روحانیان در اردوهای جهادی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال اهالی خونگرم روستاهای آذربایجان از روحانیان و طلاب، نشان از عمق ارادت و محبت ایشان نسبت به مبلغان دین دارد.

وی با بیان این‌که روحانیت برای تبلیغ مبانی دینی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، تصریح کرد: محروم زدایی و شرکت در اردوهای جهادی، فضایی را برای ارتباط صمیمی روحانیان با اهالی روستاها فراهم می کند که در نهایت موجب ارتقای روحیه معنوی روستائیان و مردم مناطق محروم خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات