۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

نباید با انجام اعمال مغایر با آیات و روایات سوژه دست دشمن داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: هرگونه حرکت و موضع گیری دسته جمعی که خشم و غیظ دشمن را در پی داشته باشد عملی صالح است.
  حجت الاسلام قرائتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور صبح امروز در جمع طلاب خواهر و برادر جامعه المصطفی العالمیه به راهپیمایی روزقدس اشاره کرد و افزود: هرگونه حرکت و موضع گیری دسته جمعی که خشم و غیظ دشمن را در پی داشته باشد عملی صالح است.

مشاور وزیرآموزش وپرورش ادامه داد: نابودی دین اسلام یکی از مهم ترین اهداف دشمن است که از راه های زیادی سعی می کند به این هدف برسد، اگر مسلمانان عملی غیر از دستور خداوند متعال انجام دهند زمینه ساز تحقق هدف دشمن می شود.

این مفسر قرآن کریم گفت: قرآن کتاب و بیانی برای مردم است؛ مفسران بایدمعنی و مفهوم درست آیه ها، روایات و احادیث رابه مردم منتقل کنند. اگر مسلمان معنای درست دین را بداند عمل خلاف دین انجام نمی دهد.

وی یادآور شد: نباید با انجام اعمالی که با آیه های قرآن کریم و روایات معصومین مغایرت دارد سوژه دست دشمن داد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان خاطرنشان کرد: باشناخت صحیح استعدادها و به کارگیری آن در راه مثمرثمر و استفاده مفید و صحیح از وقت می توانید به موفقیت های بسیاری دست یابید./930/پ202/ص
ارسال نظرات