۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶
تولیت آستانه کریمه اهل بیت:

بسیج همواره با بصیرت در کنار رهبری بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با بیان اینکه هر شجره ای در مقابل شجره طیبه بسیج قدعلم کند، شجره خبیثه است، تاکید کرد: بسیج همواره با بصیرت و درایت در کنار رهبری حضور داشته و از ارزش ها دفاع کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه حرم کریمه اهل بیت(ع) و امام جمعه قم، روز چهارشنبه در دیدار مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشور با تبریک ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی مناسب برای راز و نیاز و نزدیک شدن به خداوند تبارک و تعالی ارزیابی کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف به ویژه دفاع از ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج همواره با بصیرت و درایت در کنار مقام معظم رهبری بوده و با انگیزه، عشق و علاقه فعالیت های خود را دنبال کرده است که این مساله نیز به دلیل حاکمیت معنویت در بسیج بوده است.

تولیت آستانه مقدسه با تجلیل از خدمات بسیجیان تاکید کرد: بسیج در سایه مسائل فوق این روحیه جهادی و معنوی را به نسل های دیگر و به ویژه نسل سوم نیز منتقل کرده است.

امام جمعه قم اضافه کرد: شاهد این مدعا فتنه 88 بود که افرادی که انقلاب را ندیده بودند جانانه وارد میدان شده و از ارزش های دینی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع و حمایت همه جانبه خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی تاکید کرد: فتنه 88 و همچنین حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب هیچ گاه از ذهن و خاطره مقام معظم رهبری و علاقه مندان و دلسوزان انقلاب نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات سازمان بسیج در بخش های مختلف ابرازداشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این توان را در سازمان های بسیج مشاهده کرده اند که این مسؤولیت ها را به آنها واگذار کرده اند.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به وجود برخی از بدخواهان و دشمنان بسیج اضافه کرد: ما همواره دعا می کنیم اینها نیز هدایت شوند، اما اگر قابل هدایت نیستند ان شاءالله رسوا و منکوب گردند.

امام جمعه قم تاکید کرد: بسیج شجره طیبه ای است که هر شجره ای در مقابل آن قدعلم کند شجره خبیثه است.

تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه شریفه«واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» تاکید کرد: با توجه به خصومت دشمنان ما باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات