۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تربیت دینی مهم‌ترین رویکرد‌ دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، تربیت دینی را از مهم‌ترین رویکرد‌های مورد توجه در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی اعلام کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در دومین ‌دومین گردهمایی فارغ التحصیلان دبیرستان‌های صدرای گرگان، مدارس علوم و معارف اسلامی را بهترین مرکز برای تربیت نسلی دیندار دانست و گفت: گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود، انقلاب اسلامی را یک انقلاب دینی و فرهنگی برشمرد و افزود: در نظامی که بر پایه ارزش‌های دینی و اسلامی پایه‌گذاری شده، تقویت تقوا و معنویت در سطوح مختلف جامعه بسبار حائز اهمیت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، گسترش این مدارس را یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد و گفت: تقویت و حمایت از این‌گونه مدارس از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است.

وی، پرورش نیروهای متعهد و متخصص را از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی دانست و با ‌مهم‌ ارزیابی‌کردن فعالیت دبیرستان های علوم و معارف اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی انقلابی الهی است که سرمایه آن قرآن و عترت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که نسل جوان امروز با سی سال گذشته تفاوت دارند، گفت: امروز با گسترش علم و تکنولوژی شبهات و هجمه های فرهنگی علیه جوانان گسترش بسیاری یافته که باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص پرورش نیروهای متخصص و متعهد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف نظام و تربیت و پرورش نیروهای متخصص و متعهد، اقدام به راه اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور کرد.
 
حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که تربیت دینی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های مورد توجه در دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی است، خاطرنشان کرد: نیروهایی که در این گونه مدارس پرورش داده می‌شوند باید از نظر علمی و اخلاقی‌ سرآمد همه در کشور قرار گیرند.

وی با اشاره به این که ارتقای دانش اسلامی و تربیت دینی همواره در مدارس علوم و معارف اسلامی مورد توجه بوده است، ادامه داد: مدارس علوم و معارف اسلامی، بستری برای تربیت مدیران کلان نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین به برنامه‌های جانبی و فوق برنامه مدارس علوم و معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: دروس تربیتی، پرورشی و اردوها از فعالیت‌های جنبی مدارس علوم و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام ولی نژاد در ادامه سخنان خود به عوامل ارتقای انسان در مراحل زندگی اشاره کرد و افزود: محبت اهل بیت(ع)، ولایت پذیری، مدارا با مردم، اخلاص و علم و دانش از مهم ترین عوامل ارتقای انسان می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که همه ما به شهدا مدیون هستیم، ‌خاطرنشان کرد: باید در هر شرایطی از انقلاب دفاع کرده و خود را مدافع نظام و انقلاب بدانیم./950/پ202/س
ارسال نظرات