۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

تکیه بر مفاهیم قرآنی سبب دوری از خطا و لغزش می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین، تکیه بر مفاهیم قرآنی را سبب دوری از خط و لغزش دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه دوری از مفاهیم روح بخش الهی، زمینه انحراف و گناه را فراهم می کند.
قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسد الله رضوانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، امروز در یادواره شهدای قرآنی نیروهای مسلح استان که در امامزاده حسین(ع) این شهر برگزار شد، با بیان این که امروز نیروهای مسلح با داشتن توان نظامی بالا در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی نیز در رده‌های خوبی قرار دارند، گفت: مدافعان حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبر و انس با قرآن توانستند معنویت خود را تقویت کنند.

وی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مجموعه ای ارزشی و مکتبی معرفی کرد و با بیان این که رسیدن به این جایگاه مرهون انس و الفت آنها با کلام الهی است، افزود: قرآن کریم نسخه ای جامع و شفابخش برای رسیدن به سعادت و کمال واقعی است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که نهضت عظیم اسلامی نیز با تکیه با کلام الهی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: مفاهیم قرآنی امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به این که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر کلام خداوند متعال به مقابله با دشمن رفتند، تصریح کرد: بهره گیری از مقاهیم روح بخش کلام الله مجید در دفاع مقدس سبب تقویت معنویت در جبهه های حق علیه باطل شد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران زمینه تقویت مفاهیم قرآنی در کشور را فراهم کرد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب توجهی به مسائل قرآنی درکشور صورت نمی گرفت و امام راحل با پیروزی نهضت اسلامی فرهنگ ناب قرآنی را در سطوح مختلف جامعه نهادینه کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قزوین، تکیه بر مفاهیم قرآنی را سبب دوری از خط و لغزش دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه دوری از این مفاهیم روح بخش الهی زمینه انحراف و گناه را فراهم می کند.

حجت الاسلام رضوانی، رمز اقتدار و عظمت ملت ایران در بیش از سه دهه اخیر را انس با کلام الهی دانست و ادامه داد: رمز فتح قله های پیشرفت و تعالی این ملت نیز تقویت معنویت و انس بیشتر با مفاهیم قرآنی است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: خوشبختانه در بدنه نیروهای مسلح افراد مؤمن زیادی وجود دارد و تقویت بنیه معنوی موجب شده تا ارتشی مکتبی و مقتدر در کشور شکل بگیرد.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور ولایتی ترین افراد جامعه هستند و با تأسی از فرمانده کل قوا اجازه هیچ‌گونه تعدی و تجاوز به میهن را نخواهند داد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قزوین ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های یادواره قرآنی در مراکز نظامی گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهدای قاری نیروهای مسلح بیانگر جایگاه قرآن در بین نیروهای مسلح است و تداوم این حرکت ارزشی موجب انس بیشتر نظامیان با این کتاب آسمانی می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات