۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۷۴۷
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار شد؛

حمایت از فلسطینیان و مقابله با تهدیدهای یهودی سازی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا- دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با فرا رسیدن عید فطر پیام تبریکی برای مسلمانان سراسر دنیا صادر و خواستار حمایت از فلسطینیان، کمک به مردم سومالی و رسیدن مردم لیبی به روزهای ثبات و صلح شد.
احسان اوغلو
به گزارش خبرگزاری رسا اکمل الدین احسان اوغلو، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت فرارسیدن عید فطر در پیامی این عید بزرگ را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: تمام مسلمانان جهان این روزها عید فطر را جشن می گیرند، عیدی که هرساله پس از یک ماه روزه داری و عبادت فرا می رسد. این فرصتی است که بتوانیم جشن بگیریم و از خداوند متعال قدردانی کنیم.

در بخش دیگری از پیام با اشاره به حوادث مختلف در جهان اسلام آمده است: درحال حاضر برادران ما در لیبی با مشکلات زیادی مواجه هستند و من امیدوارم که این عید روزهای تازه ای از آزادی، صلح و ثبات برای آنها به همراه داشته باشد.

در سومالی و در بخشهای دیگر شمال آفریقا قحطی بی سابقه مردم این منطقه را فراگرفته است و از مسلمانان سراسر جهان می خواهم از هیچ تلاشی برای کمک به برادران و خواهران خود در سومالی فروگذار نکنند.

وی همچنین در پایان این پیام گفت: حمایت خود را از برادران فلسطینی و ضرورت حفظ هویت اسلامی در مقابل تهدیدهای یهودی سازی و خاتمه اشغال را مورد تأکید قرار می دهیم. ما از کشورهای عضو می خواهیم به هرشکل ممکن از دولت فلسطین و قدس شریف به عنوان پایتخت آن حمایت کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات