۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۷۵۹

حضور حوزه علمیه گیلان در نهمین نمایشگاه قرآن گیلان

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه گیلان آخرین دستاورهای خود در بخش های مختلف را در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان ارائه کرد.
نمايشگاه قرآن
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در رشت، حوزه علمیه گیلان آخرین دستاورهای خود در بخش های مختلف را در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان ارائه کرد.

حجت الاسلام نادر حسینی، مسؤول واحد قرآن و عترت حوزه علمیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت از حضور نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه گیلان در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خبر داد و گفت: آخرین دستاورهای و اقدامات، علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه گیلان در این نمایشگاه ارائه شد.

وی با بیان این که بخش فعالیت های قرآنی حوزه علمیه گیلان حضور بسیار پرنگی در نمایشگاه قرآن استان دارد، گفت: این بخش با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان در نمایشگاه حضور یافته است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که بخش فعالیت های قرآنی حوزه علمیه گیلان شامل بخش مشاوره و پرسش و پاسخ های دینی عموم مردم، بخش مربوط به فعالیت های کانون قرآن حوزویان و بخش مربوط به کودک و نوجوان است، ادامه داد: همه این فعالیت ها در سه در غالب سه غرفه نمایشگاهی طراحی شده است.

وی با بیان این که بخش پاسخگویی به سؤوالات دینی در نهمین نمایشگاه قرآن گیلان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، تصریح کرد: دراین بخش مبلغانی ازحوزه علمیه در طول برگزاری نمایشگاه به مهم ترین سؤالات و شبهات دینی بازدید کنندگان پاسخ می دهند.

مسؤول واحد قرآن و عترت حوزه علمیه گیلان با اشاره به این که ارائه فعالیت های حوزه علمیه استان در نهمین نمایشگاه قرآن استان با استقبال مناسبی روبرو شده است، گفت: این حضور سبب آشنایی عموم مردم با فعالیت های بخش های مختلف حوزه شده است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امسال، 15 غرفه قرآنی در شهرستان رشت در اختیار فعالان این عرصه، برای عرضه و نمایش محصولات قرآنی، قرار داده شده است، افزود: از برنامه‌های حاشیه ای این نمایشگاه قرآنی برگزاری نشست های تخصصی قرآنی، با محوریت موضوعاتی همچون مهدویت در قرآن، بصیرت در قرآن و حجاب و عفاف و سایر موضوعات روز جامعه، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه است./950/پ202/س

ارسال نظرات