۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰

بهره‌برداری از 4 خانه عالم در روستاهای اردبیل

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دولت و با مساعدت روستائیان چهار خانه عالم روستایی در استان اردبیل به بهره ‌برداری رسید.
خانه عالم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، چهار خانه عالم با یک هزار و 466 میلیون ریال تکمیل و در مناطق مختلف روستایی به بهره‌ برداری رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه بهره برداری از این پروژه های عمرانی ضمن تقدیر از تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در احداث خانه های عالم روستایی اظهار داشت: حضور روحانیت در مناطق محروم، روستایی و مرزی همواره با برکات ارزشمند معنوی بسیاری همراه بوده است.

وی همچنین در بازدید از روند احداث خانه های عالم روستاهای وان‌، اوماسلان و عبا بیگلو از توابع شهرستان گرمی، بر مشارکت و همکاری روستائیان در تسریع پروژه های خانه عالم در روستاهای این استان تاکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین از پروژه های در حال احداث خانه های عالم شهرستان سرعین بازدید کرد و اظهار داشت: عمده ترین نقش اداره تبلیغات اسلامی در اشاعه فرهنگ اسلامی تعلیم و نشر اسلام، اعتلای فرهنگی، زمینه سازی اخلاق و معنویت، رشد معارف دینی و فرهنگی مردم، خنثی نمودن تبلیغات دشمنان و دفاع از ارزش هاست.

وی به اشاره به اهداف اعزام روحانی به روستاها گفت: ماموریت روحانیان مستقر در روستاها پاسخگویی به نیازهای دینی و شرعی مردم منطقه، حضور عاطفی و اجتماعی، گسترش معارف اسلامی و قرآنی و توجه به فعالیت های دینی، پیگیری امور دینی و تبلیغاتی روستاهای همجوار، اقامه نماز جماعت در مساجد و فراهم نمودن بستر مناسب جهت ایجاد تشکل های مردمی و همچنین رونق بخشی به برنامه های مذهبی با مشارکت مردم در مساجد است.

حجت الاسلام ستوده پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خانه عالم در شهرستان سرعین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ضرورت تسریع در احداث خانه های عالم روستاهای کرده ده و اردیموسی سرعین بیش از گذشته احساس می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات