۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۰۵۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

وهابیت ساخته و پرداخته استعمار و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: صهیونیزم بین الملل با ایجاد گروهک ضد انسانی وهابیت سعی در از بین بردن افکار شیعی در جهان را دارند.
وهابيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شب گذشته این نشست هماهنگی برگزاری مراسم ویژه هشت شوال در اردبیل اظهار داشت: وهابیت، زاده استکبار جهانی و پرداخته استعمار است و صهیونیزم بین الملل با ایجاد این گروهک ضد انسانی سعی در از بین بردن افکار شیعی در جهان را دارند.

وی با اشاره به قاطعیت و استدلال قوی حاکم بر شیعه، افزود: برهان و قاطعیت شیعه باعث منزوی شدن وهابیت در جهان شده است، چنانکه علمای اهل سنت نیز بر این امر تاکید دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: دشمنان اسلام با راه اندازی و حمایت از این گروهک ضدبشری و ضد انسانی سعی در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتقادات مذهبی، دینی و فکری مردم ایران را دارندکه با هوشیاری و بصیرت مردم شکستی سخت را می پذیرند.

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: اقدامات و احکامی که بر پایه و اساس تفکرات وهابی اجرایی شود، ضد اندیشه های شیعی و تفسیری ناپاک و منحرف از احکام اسلام و مبتنی بر هوا و هوس ارائه می دهد.

وی با اشاره بر برگزاری پرشور مراسم هشت شوال که همه ساله در سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع در استان اردبیل برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار، انقلابی و دوستدار اهل بیت اردبیل همچون سال های گذشته مراسم های مختلفی را جهت گرامیداشت این روز بزرگ برگزار می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان از نویسندگان و تاریخ نگاران خواست تا با حساسیت بیشتری ابعاد اقدامات نامبارک وهابیت را در تخریب بقاع متبرکه بقیع و اقدامات ضدانسانی این گروهک ضاله تبیین کنند.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه استان اردبیل در سخنانی کوتاه با تشریح تاریخ وهابیت اظهار داشت: صاحبان این گروه ضاله بارها به حرم مطهر و شریف امامان معصوم در نجف، عراق، مدینه، بقیع و کاظمین اهانت کرده اما هرگز حاضر نیستند دست از لجاجت و گمراهی آشکار خود بردارند. /935/پ203/س

ارسال نظرات