۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۱۱۰

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری امتحانات سطح2 حوزه علمیه در 10 شهرستان، اجرای سه طرح سپاس در حوزه علمیه خرمشهر، شادگان و دشت آزادگان، فراخوان برپایی مراسم تجلیل از ممتازان طلاب سال تحصیلی گذشته از اخبار کوتاه حوزه علمیه خوزستان است.
اخبار کوتاه استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امتحانات سطح2 حوزه علمیه در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این امتحان ویژه طلاب پایه 7 تا 10 سطح 2 در حوزه علمیه بهبهان، امیدیه، اهواز، شوشتر، دزفول، شوش، آبادان، خرمشهر، سربندر و مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

اجرای سه طرح سپاس در حوزه علمیه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری سه طرح سپاس از اساتید حوزه علمیه خوزستان خبر داد و گفت: این طرح در سه شهرستان دشت آزادگان، شادگان و خرمشهر برپا شد.

وی با بیان این که این طرح در قالب اعزام هیئتی از حوزه علمیه خوزستان به مدارس علمیه شهرستان ها صورت پذیرفت، اظهار داشت: طرح سپاس سه که در مدارس علمیه امام صادق(ع) و سید الشهداء(ع) شهرستان خرمشهر برپا شد از 20 استاد این حوزه ها تقدیر به عمل آمد.

فراخوان برگزاری مراسم تجلیل از ممتازان حوزه علمیه خوزستان

معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، از اعلام فراخوان برپایی مراسم تجلیل از ممتازان سال تحصیلی گذشته حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

براساس این گزارش؛ طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت، اگر مشارکت فعالی در کلاس های سطح 2 مدارس بلند مدت در سال گذشته داشته اند می توانند برای نخستین بار شامل طرح تجلیل از ممتازان باشند.

معدل بالای19 برای پایه دو و سه، معدل بالای 18 برای طلاب پایه چهار تا شش، معدل بالای 18 برای طلاب مجرد پایه هفت تا 10 و معدل بالای 30/17 برای طلاب متأهل از شرایط نفرات برتر مراسم تجلیل از ممتازان حوزه علمیه خوزستان در سال گذشته اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، طلابی می‌توانند مدارک مورد خود را تا 15 شهریورماه به معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان ارائه کنند./9463/پ202/ص
ارسال نظرات