۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۶۳۶
از سوی دفتر امام جمعه ساری؛

برنامه‌های سالروز شهادت رییس مذهب جعفری در ساری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مرکز استان اعلام شد.
عزاداري مردم ساري در سالروز شهادت امام جعفر صادق
محمد جونیان، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت رییس مذهب جعفری از اجرای برنامه‌های متنوع دینی در این روز خبر داد.

وی با بیان این که مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) به مدت پنج روز از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در شهرستان ساری برگزار خواهد شد، افزود: در این ویژه برنامه از شخصیت های برجسته کشور به منظور سخنرانی دعوت شده است.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ویژه برنامه های شهادت امام جعفر صادق(ع) از روز سه شنبه 29 شهریور آغاز خواهد شد، گفت: این برنامه ها تا روز شنبه دوم مهر ادامه خواهد داشت.

جونیان با بیان این که حجج الاسلام ناصر نقویان، سجادی و ابراهیمی در این ویژه برنامه ها سخنرانی خواهند کرد، بیان داشت: این برنامه به صورت متمرکز در حسینه آیت الله خامنه ای ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به این که علاوه براجرای این ویژه برنامه، حوزه های علمیه نیز مراسم دسته روی و مراسم سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب شیعه را برگزار خواهند کرد، افزود: خوشبختانه روحانیت و حوزه های علمیه مرکز استان در سال های گذشته برنامه های متنوعی را در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار کردند که امسال نیز این برنامه با شکوه و عظمت خاصی برپا خواهد بود./950/پ203/س
ارسال نظرات