۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۰۶۳
در مشهد؛

چهارمین دوره تربیت مربی و داور قرآن کریم مدارس علمیه خواهران خراسان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین دوره تربیت مربی و داور قرآن کریم مدارس علمیه خواهران خراسان، روز گذشته در مشهد آغاز شد.
جزء خواني قرآن کريم
منصوره اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: چهارمین دوره تربیت مربی و داور قرآن کریم مدارس علمیه خواهران روز گذشته در مشهد آغاز به کار کرد.

وی افزود: این دوره با هدف دانش افزایی اساتید و مربیان قرآن، هماهنگ‌سازی داوران، ارتقا و تقویت اساتید و مربیان قرآن مدارس و تقویت طلاب در زمینه‌های مختلف تلاوت، تجوید، صوت و لحن و ...، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود.

اعدادی با بیان این‌که در این دوره بیش از 90 نفراز اساتید و داوران قرآن مدارس خواهران از استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی حضور دارند، اظهار داشت: تعدادی از اساتید اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی به تدریس در این دوره می‌پردازند‌.

‌مسؤول دفتر امور خواهران حوزه علمیه خراسان با بیان این‌که این دوره به روش کارگاهی برگزار می‌شود، به حضور اساتید قرآنی کشوری در این دوره اشاره کرد و گفت: پس از پایان این دوره، از حاضران آزمون کتبی و شفاهی به‌عمل خواهد آمد.

اعدادی افزود: همانند دوره‌های گذشته، در پایان این دوره نیز به قبول‌شدگان، مجوز داوری و گواهی‌نامه اتمام دوره اعطا‌ خواهد شد.

گفتنی است، چهارمین دوره آموزشی تربیت مربی و داور قرآن کریم حوزه علمیه خواهران خراسان از 28 شهریورماه به مدت سه روز در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد برگزار می شود./930/پ202/س
ارسال نظرات