۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۴۶۹
آیت الله طبرسی:

تقوا و پایبند بودن به ولایت فقیه عامل موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نظام اسلامی را شگفت زده کرد، گفت: اصل ایمان الهی، تقوا و پایبند بودن به ولایت فقیه مهم ترین عامل موفقیت رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس بوده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع فرمانده و جمعی ازمسؤولان پادگان شهید فرامرزی ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران درجنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ارزشی، الهی و مکتبی است که در رأس آن، فرماندهی کل قوا و مجتهدی عادل حضور دارند، گفت: تفاوت ارتش ایران با دیگر ارتش‌های مطرح دنیا این است که ارتش ما در خدمت استکبار نیست.

وی با بیان این‌که سه اصل مهم امنیت، عدالت و رفاه سه مسأله مهم و مورد نیاز همه ملت های جهان است، گفت: اولین مورد این اصول امنیت است؛ چون کشوری که امنیت نداشته باشد مردم آن نیز همواره نگران خواهند بود و قادر به انجام هیچ اموری نیستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ارزشی، الهی و مکتبی است که در رأس آن فرماندهی کل قوا مجتهدی عادل حضور دارند، گفت: همه ما تلاش‌مان این است که ارتش الهی در جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

وی با بیان این‌که دنیا هم ارتش دارد شاید ‌خیلی هم قوی باشند؛ اما ‌آنها تنها در خدمت استعماگران هستند، ادامه داد: ولی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزون بر مکتبی بودن بینش ایرانی هم دارند که ما باید در این رابطه خدا را شکر‌گذار باشیم.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این‌که افتخار ما این است که در زیر پرچم الله هستیم، با قرآن مجید حرکت ‌می‌کنیم و شعار الله اکبر و خامنه‌ای رهبر را در مراسم ویژه ارتش و سپاه سر می‌دهیم، تصریح کرد: همین مسأله سبب شده تا دنیا و استکبار جهانی با ایران اسلامی به مخالفت بپردازند و مانع پیشرفت این کشور شوند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب تا امروز نتوانستند کاری از پیش ببرند و همه توطئه های آنها با روشنگری رهبر معظم انقلاب نقشه بر آب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: آئین سربازی یک عبادت، طاعت و بندگی خدا است وقتی سربازی لباس سربازی را می پوشد، می‌گوید خدایا من این لباس ارتش را پوشیدم تا از کشور حفاطت و حراست کنم و این خیلی با ارزش است و دنیا نیز نگران همین مسأله است و کارشکنی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ارتش و سپاه در دفاع عاشورایی عزت و سربلندی را برای نظام اسلامی خلق کردند، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با دفاع جانانه در برابر دشمن تا دندان مسلح، مردانه ایستاد و دشمن متجاوز را از خاک مقدس ایران با خفت و خواری بیرون کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نظام اسلامی را شگفت زده کرد، گفت: اصل ایمان الهی، تقوا و پایبند بودن به ولایت فقیه مهم ترین عامل موفقیت رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام با شکست های متعدد در جنگ سخت افزاری امروز به توطئه نرم علیه ایران اسلامی روی آوردند، ادامه داد: امروز نظام سلطه از طریق هجمه های فرهنگی به دنبال تضعیف باروهای دینی نسل جوان هستند.

امام جمعه ساری، خطر جنگ نرم را بیشتر از جنگ سخت دانست و با بیان این که امروز تنها را شکست توطئه های دشمنان نظام پیروی از رهنمودهای ولی فقیه است، گفت: ولایت فقیه در بیش از سی سال گذشته عامل اقتدار و عظمت ملت ایران بوده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات