۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۵۲۲

موسسه آموزش های حوزوی در اصفهان راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان از راه اندازی موسسه بلاغ ویژه آموزش های حوزوی به غیر حوزویان خبر داد.
حجت الاسلام عليرضا باطني
حجت الاسلام علیرضا باطنی جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به درخواست بسیاری از غیر حوزویان برای بهره گیری از آموزش های حوزوی، گفت: بسیاری از این افراد دانشجویان، دبیران، استاد دانشگاه، مشاغل آزاد و اداری یا نظامی هستند.

وی با بیان این که نظام آموزشی حوزه اجازه تحصیل به شاغلین را در  حوزه علمیه نمی دهد، افزود: با مطالعاتی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که موسسه ای وابسته به حوزه برای برطرف کردن این نیاز راه اندازی شود.

حجت الاسلام باطنی با بیان این که متربیان این مرکز نباید خود را به نام حوزوی معرفی کنند، بیان داشت: واحد های ارائه شده در این دوره ها به گونه ای است که معادل واحدهای حوزوی بوده و اگر کسی بعدا وارد حوزه شود بر اساس تفاهم نامه با آموزش حوزه علمیه این واحدها به عنوان واحد حوزوی از او پذیرفته می شود.

وی ادامه داد: این مهم با عنوان موسسه آموزش علوم حوزوی بلاغ به ثمر نشست و از روز گذشته کلاس های آموزشی این مرکز در مدرسه علیمه باقریه واقع در خیابان طیب اصفهان برگزار شد.

جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان ابراز داشت: این مرکز صرفا ویژه برادران بوده و تقریبا 90 نفر بدون اطلاع رسانی ما در این مرکز نام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: کلاس های این دوره بعد از ظهرها هر روز دو کلاس برگزار می شود./965/پ202/س




ارسال نظرات