۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱
آیت الله علوی گرگانی:

ولایت فقیه مرتبه ای از ولایت ائمه اطهار است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر ضرورت حفاظت و حراست از نظام مقدس اسلامی و نعمت ولایت، ولایت فقیه در عصر غیبت را مرتبه ای از ولایت ائمه اطهار(ع) ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت ‌الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز سه شنبه در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، از تلاش های سپاهیان در عرصه های مختلف دفاع از نظام مقدس اسلامی تجلیل کرد.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران در پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و دشمنان نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و ما باید امروز با انجام درست مسؤولیت دین خود را به انقلاب ادا کنیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به نعمت ولایت، تاکید کرد: ولایت فقیه مرتبه نازله ای از ولایت ائمه اطهار(ع) است و همه باید قدردان این نعمت باشند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به زحمات فراوانی که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی کشیده شده است، گفت: همه ما بایستی به گونه ای عمل کنیم که نظام اسلامی حفظ شود و در راستای تقویت آن بکوشیم.

وی در ادامه با یادآوری آیات و روایاتی، توصیه های اخلاقی به حاضران ارائه و تاکید کرد: همواره سعی کنید در مسیر ولایت حرکت کنید و به توصیه ها و تاکیداتی که علما و بزرگان ارائه می نمایند گوش جان فرا دهید و به آن جامه عمل بپوشانید.

آیت ‌الله علوی گرگانی رمز سعادت دنیا و آخرت انسان را در عمل به آموزه ها و تعالیم اهل بیت(ع) دانست و تاکید کرد: افرادی که در مسیر اهل بیت(ع) حرکت و از محرمات و اعمال ناپسند و مذموم اجتناب می کنند از هیچ مساله ای واهمه ندارند چراکه توکل شان به خداوند تبارک و تعالی است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات