۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۶۰۶
آیت الله طبرسی:

ولایت فقیه محور اصلی پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، رهبری های امام راحل و ایمان و تقوای رزمندگان را مهم ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در برابر همه دنیا ایستادگی کردند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با نام «یادیاران» که در پارک موزه دفاع مقدس استان برپا شد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع، این هفته را یادآور رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال مقدس دانست و گفت: فرزندان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی با تبعیت از رهنمودهای امام راحل پاسخ دندان شکنی به همه دنیا دادند.

وی، رهبری های امام راحل و ایمان و تقوای رزمندگان را مهم ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دانست و افزود: رزمندگان اسلام با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در برابر همه دنیا ایستادگی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه عامل پیروزی های سی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: ولی فقیه در نظام اسلامی یک جایگاه تأثیر گذار و به عنوان رکن اصلی این انقلاب محسوب می شود.

آیت الله طبرسی، ولایت فقیه را محور و کلید اصلی پیروزی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم به عشق رهبر خود به جبهه ها رفتند و علیرغم این که امکانات بسیار ناچیزی هم در اختیار داشتند، اما اعتقاد قلبی به امام خمینی(ره) نور امید و پیروزی را در دل های آن دوچندان می کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که این جنگ نابرابر زمانی به ملت ایران تحمیل شد که ایران اسلامی از وضعیت نظامی مناسبی برخوردار نبود، ادامه داد: کشورمان در ان مقطع از یک ارتش و سپاه مسنجم برخوردار نبود.

وی با بیان این که دشمنان تصور می کردند با جنگ تحمیلی می توانند ایران اسلامی را نابود کنند، بیان داشت: علیرغم همه تلاش های بین المللی برای شکست کشورمان جنگ تحمیلی هشت سال به طول انجامید و ملت ایران پیروزی از میدان نبرد بیرون آمدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ابرقدرت های شرق و غرب با تحریک صدام معدوم فکر می کردند انقلاب نونهال ایران اسلامی با حمله نظامی سقوط خواهد کرد، تصریح کرد: اما به فضل الهی ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی با همدلی و وحدت و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه توانستند در این جنگ نابرابر فائق شوند و سربلند بیرون بیایند.

آیت الله طبرسی با اشاره به شکست های متعدد نظام سلطه در عرصه نظامی، گفت: آنها امروز استراتژی خود در برابر ایران اسلامی را تغییر دادند و برای مقابله با کشورمان جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی، تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان و کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت را هدف دشمن در جنگ نرم اعلام کرد و افزود: آنها تلاش دارند با ترویج فرهنگ غربی نسل جوان ما را نسبت به ارزش های دینی بی تفاوت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تضعیف جایگاه ولایت فقیه را یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان در جنگ نرم اعلام کرد و بیان داشت: آنها با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای و اینترنت در تلاش هستند افکار و اندیشه های نسل جوان را به سوی تفکرات انحرافی سوق دهند./950/پ202/ص
ارسال نظرات